• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Å trolltyg i tomteskogen, härlig serie*drömmer*
    Barbapappa vet ungarna mycket väl vad det är. Jag har min gamla tavla upphängd, hela Barbapappafamiljen i filttyg. Fler som har en sån?

Vilken bra tabell!!!

Idag har jag suttit och fixat med sånghäftet, till väninnans 40-årskalas. Kul!! I morgon ska jag justera och fixa mer. Kalaset är ju inte förrän í Oktober, så jag har gott om tid att ändra fram och tillbaka. Hon har valt sångerna, jag väljer bilder, ordningsregler och annat kul moooooaaaahahahahah hon vet inte vad hon gett sig in i...

• zukigirl

Tack Yllo! Det var precis den listan jag menade! hmmm... vilka konstiga mått jag hade på mina formar! 20cm, 23,5cm och 25,5 cm? För man mäter väl bottenplattan tvärs över va? (skäms lite för mina dåliga kunskaper)

• Dallas

Men hallååå

hallåååå

hallåååå
    *det ekar f*rb*n*t här*

• zukigirl

för fan! Sänk rösten lite! Jag har huvudvärk!

• Dallas

Nix.

Har ni inget kul alls att prata om idag? Jag sitter här med min värkande rygg, och vill läsa nåt nu

• Liinda_e

ok zuki...
    när jag sa sluta skrika skämta jag lixom lite med dallas...
    jag vet inte hur din dator funkar men detta e faktist bara text och det är ingen volym på den, dvs inget som ger dej mer ont i huvet så sluta leka mytomanalahypokondriker !

• Liinda_e

dallas...jag är massage terapeut...kan ju retas med att jag hade kanske kunnat hjälpa dej...sååååååå nära men såååå långt ifrån.
    varför har du ont i ryggen?

• Dallas

Tunga lyft Vissa av våra patienter anser att " Du har ju lön och jag betalar för vården så därför behöver jag inte göra ett handtag själv." Bär mig, lyft mig... gaaaahhhh Vissa väger ju massor och kan/vill inte hjälpa till eller underlätta för oss.

Jag skulle verkligen behöva massage nu!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!