• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Lady o Lufsen :
    Jag trodde nästan att du var en klok kvinna i dina bästa år när jag läst dina inlägg Skoj! Tycker det är lite tråkigt att man är så anonym här. Hade vart skoj om man kunde lägga upp en profil med lite info. Så mycket som man nu vill skylta med då alltså. *s* Hur mår du idag då? Ingen växtvärk i håret efter vinet igår?

• zukigirl

Lady o Lufsen :
    Nä dom gråa är bara ett tecken på utomordentlig vishet! Det måste vara så... Jag har en massa sådana och jag är så jäfla klok så hälften hade vart nog!

• zukigirl

N&N :
    Ahhh... Ännu en "mogen"! Känner mig inte lika ensam längre....*s* När ska du gifta dig?

• zukigirl

augustibrud8 : Vad skoj! Ja det här med barn ja... hmm... Jag har barn innan men det har inte min blivande. Så det kommer nog bli att jag tar ut spiralen efter bröllopet. Jag velar lite ang det där.

• zukigirl

Lady o Lufsen och Yllo:
    Och varför skulle ni hålla er härifrån? Det är väl tur att det finns dom som redan har gift sig som kan dela med sig av sina erfarenheter!

• zukigirl

lykke07 :
    Skoj! Har du planerat allt färdigt?

• zukigirl

Jaha... Här är man borta bara ett par timmar och då bara ramlar det in inlägg! UNDERBART!
    Visst är det härligt med all den klokhet man besitter i "vuxen" ålder! Och visst är det härligt att kunna tänka "det här borde jag inte göra i min ålder men det skiter jag högaktningsfullt i!" Ja menar modet att våga gå emot strömmen har iaf för mig kommit med dom grå håren.

Lady o Lufsen: Min äldste är 20 år! Och den yngsta är 8. Så jag har inte bara små barn...

Rix: Starkt jobbat! Jag har 5 st.

• zukigirl

hemligt, HA :
    Det lät bra! Sippra fram.... Så är det här med emellanåt. *pust* Vilken tur att jag inte är 20!

• zukigirl

Simsalabim :
    Vaddå sent!!?? Det är ju nu som det är som bäst!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!