Hallå alla "gamlingar"!!
Anneleigh :
Jag KAN brodera, sy och virka men jag har bara inte tålamod för det. Det tar ju så fasligt lång tid alltså! Och korsord älskar jag. Det är riktigt bra hjärngympa det!
Anneleigh :
Jag KAN brodera, sy och virka men jag har bara inte tålamod för det. Det tar ju så fasligt lång tid alltså! Och korsord älskar jag. Det är riktigt bra hjärngympa det!
Nu ska jag åka iväg! Ha en trevlig förmiddag allihop! *vinkar och ger mig ut i solen*
hemligt, HA :
ahhhhh... vilken underbar känsla... Kvällen innan bröllopet sitta o ta en whiskey och sitta o fundera lite... Guuu vad jag började längta nu! Å jag kom på att idag är det bara 3 månader kvar! *längtar* Lycka till i morgon!!! *skickar lyckönskningskramar i massor* Och vi vill ha full rapport så fort som möjligt!
pudan :
Vad gulligt av honom! Blir nästan lite tårögd här...
Usch idag känner jag mig verkligen som en gammal tant i kroppen. Riva väggar och sätta in dörrar o fönster innebär rörelser som jag normalt sett inte gör. Tänk så mycket muskler man har som man inte vet om! *letar efter linimentet*
burken ;
Finns ingen anledning att vara nervös här! Skriv in dig på listan bara!
baaahhh... Jag blir så trött på detta vädret!! Ska det inte bli soligt o varmt någon gång eller!!?? Fast å andra sidan... Om det är dåligt väder nu så kanske det är fantastisk Brittsommar i september...
Det vore ju inte fel! Vad hittar ni på annars då flickor?
Den enda fördelen med att det är kallt o regnar är att jag kan ha min älskade raggsockar på mig utan att någon höjer på ögonbrynen...
Yllo: När ska vi komma och provsmaka??
pudan: Ska ärligt erkänna att just den norska off-shore branschen inte är min starka sida... hehehe...
burken : Jag gifter mig oxå i sptember så jag hoppas ju nat.vis att det är fint väder då!
Dallas :
ohhh... har du kvar din baddräkt??!! Min har blivit maläten, trots att jag lagt in malkulor...*suckar djupt* Var tvungen att köpa en ny. Inte så bra kvalitet som förr i tiden vill jag påpeka! Och dessutom inte med så långa ben på.
Dallas : Ja nu börjar du bli lite mer än lovligt senil! Fast du kan leta åt mig oxå!
hehehe... jag är 36,6 enligt testet! I verkliga livet är jag dock 38 snart 39. Så jag är nöjd jag med!