• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Hallå girls! Det var en bra hippa kan jag säga. Och faktiskt så överraskade dom mig även om jag misstänkte att det skulle bli igår. När killarna kom och skulle hämta sambon så såg jag inga tjejer så jag tänkte att dom kanske skulle ta mig hemma då men rätt vad det var så bara stod dom där. Dom hade legat gömda bakom en buske! Blev lite chockad. *s* Jaha sen var det på med ögonbindel o in i en bil. Sen körde dom runt så inte jag visste vart jag var vilket inte hade behövts för jag var helt lost redan efter 3 minuter! Efter en stund känner jag att dom kör på en väldigt liten och guppig väg o sen stannar dom. Jag ut ur bilen, fortf med bindel och så leder dom mig in i ett hus. Då står det en man där som tar mig i hand o hälsar och presenterar sig som "- Andersson, artist. Nu ska jag göra kroppsmålning på dig!" Okej, jag fick lite smått panik just i det ögonblicket ska jag erkänna men i vilket fall som helst så leder dom in mig i ett rum där jag ska ta av mig kläderna. Sen säger dom att jag ska ta på mig någonting och då känner jag direkt att det är en våtdräkt! Blir utledd och får ta av mig bindeln. Då står sambon där också iklädd våtdräkt. Och när vi tittar bortåt så ser vi en sjö. I sjön ligger en motorbåt av den snabbare sorten) och efter den är en dubbel gummiring bunden! Vi fick alltså åka gummiring! Det var så sjukt skoj och samtidigt lite skrämmande. Man får hålla fast sig som fan därav träningsvärken. Jag åkte ner med rumpan lite för långt i botten på ringen så den slog emot vattenytan och där fick jag dom blåmärkena. Efter det så åkte killarna och vi satt i flera timmar och grillade. Dom hade dukat upp med bröd o sallad grillat kött osv. Var sååååå himla mysigt. Blev ganska dragen där för dom hällde i mig ganska mycket vin! Sen hem till mig där en tjej hade sexleksaks-party. Sånt gillar jag med! Och så avslutades kvällen på Folkets park! Det var en underbar dag! Jag blir tårögd när jag tänker på vilka fina vänner jag har!

• Dallas

zuki
    Det låter helt suveränt!! Härligt med såna vänner!!!

• Fru Pixie

Gotland 08: Vi gifte oss förra lördagen. Så jag är tämligen nygift. Tältade för första gången någonsin vid Fårösund i somras tillsammans med kompisar och min yngste son. Jättekul faktiskt.

Här är vårt bröllop: christinaochpatrik.weddingannouncer.com/

Zukigirl: vilken bra hippa!

• Dallas

Meeh
    Varför visas bara vita rutor när man ska göra smileys

• Kristina 07

Hej alla tanter!

Jag blev också av med mitt nick. Fast fick ett mellanslag istället.

Jag sitter på jobbet och kommer inte lägga in några bilder eller något. Känner mig astråkig.

Ville iallafall titta in och säga HEJ!!!!!
    Leter fortfarande efter en romantisk herrgård till helgen som kommer. Någon som har några förslag?

• Gotland08

Fru Pixie: Kände igen dig när jag tittade i länken...det var ju du ju Jag börjar väl bli förvirrad på gamla dar... Var ni på Fårö? Det finns en strand där som är helt underbar.

Zuki: Låter som en härlig dag och underbar möhippa.

• a02270

Hej Tanter!

Ja det är var ju en spännande morgon *fnissar*

får väl snart bukt på mitt konto, har iaf lyckats få tillbaka mitt nick..:D

Zuki- låter som en toppenhippa!!!

• Liinda_e

godmorgon kärringar!

har alla fått ordning på sina nick och sånt nu....shit jag slet mitt hår i går ocyh min m2b fick be mej lugna ner mej flera gånger när jag skrek rakt ut ,stampade med fötterna och slängde pennor i väggen....
    lugna ner mej?????
    jag kommer ju för fan inte in på bt....
    och då döööööör jag...
    oh my god....
    idag med en natts sömn inser jag att bt inte är bra för mej....
    ska kanske ta in på en av vänjningsklinik(hur stavas det då????)

• Liinda_e

oj måste berätta.....
    satt på balkongen i lung o ro och röker en morgon cigg
    så ser jag att det kommer en lastbil....
    ut hoppar min m2b
    och kommer och ger mej min favvo fralla....
    - här du måste äta frukost,måste dra vidare nu puss puss

hehe vad gullig han är!

• a02270

åh vilken lyx!!

Jag fick shoppinglistan smsad till mig imorse, det tyckte jag var gulligt. Han trodde nog att jag hade glömt den, men jag brukar skriva upp det så kommer jag ihåg det sen.

Linda- ja jag känner samma sak, vilket knöl att försöka få tillbaka rätt nick, och sen får jag inte planeringsvertyget att funka *grrr*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!