• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Grattis Zuki!

Hur länge är vikariatet på?

• zukigirl

Kristina07 : Det är bara på 3 månader. Men det vet jag ju hur det brukar bli med det... Vi får väl se...

• Kristina07

Jag fick just parkeringsböter...

450 spänn!

• a02270

Grattis till de nya jobben tanter!!

Jag såg att de har Hyacint-dvd på homeenter.com ;)

Parkeringsböter är jobbiga. :(

• Liinda_e

Kristina07

parkeringsböter :(

innan har jag gjort allt möjligt...
    jobbat på bageri ,cafe,vaktmästare,lokalvårdare,på mack,barnflicka osv...you name it och jag har gjort det....
    nästan iaf......

• zukigirl

hehehe... på tal om allas vår favorit-tant Hyacinth så måste jag få berätta en sak. Satt för några veckor sedan och tjötade till sambon att jag inte visste vad jag skulle ha för blommor i brudbuketten. Då tittar han helt lugnt på mig och säger: Men DU ska väl ha hyacinter!? Han var helt allvarlig när han sa det med. Tog några sekunder innan jag fattade vad han menade. Jäklar vad jag grinade!

• Kristina07

Men Hyacinter i brudbuketten är ju en STRÅLANDE idé. Då kan ni flytta fram bröllopet ett par månader också.

Och så kan han ha en julstjärna i knapphålet. Och rida på strutsar...

Jag kommer på ert bröllop när jag nu blev tvungen att lämna återbud till Liindas.

• Liinda_e

oj....nu är jag helt lost.....
    fattar inget av det dära med hyacinter...
    varit här på bt för kort tid kanske....

• Kristina07

Hyacint är någon "hjältinna" i en TV-serie som de andra tanterna titta på (tror jag).

Maken och jag har prioriterat bort TV tittande till förmån för sex. Ett himla bra beslut tycker vi själva.

• zukigirl

hehehe... varför välja!!?? Man kan ha sex samtidigt som man tittar på tv! Lite svårt med koncentrationen då kanske men vad fan, man får väl öva!!! Usch, nu städar jag som fan! Kom på att det är inte omöjligt att det blir möhippa här i morgon. Det blir i vilket fall som helst sexa för gubben (han tror han ska jobba i morgon)! Bäst att städa lite när det kommer folk...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!