• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Nämen vad gööör jag??? Skickar innan jag ens knappt börjat...*ruskar på huvudet*
    Inte för mycket Irish igår någon??

Har sagt det förut men zukis klänning är jättefin!
    Du ville ev ha bukett med lila i titta på denna sidan där det finns:
    http://www.olles.nu/brudbuketter/galleri.html#

och denna är söt
    www.gamman.se/Galleri.asp&ImgID=124&BrudID=49

Nu vet ju inte jag om det är så du menar men...

Det finns så otroligt många fina buketter, så det är svårt att välja!

Jag hade en enkel stavbukett med champgnerosor och lite grönt med silvertråd ringlad över

• Dallas

Månen72
    Så fin klänning!!! Javisst kan din dotter ha den!!

Vi hade 3,2 grader när vi slog upp ögonen idag 6,45 . brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Liinda_e

godmorgon alla...kallt ja ...nu är sommarn över,ska bli så skönt att åka på smekmånad och förlänga sommarn..
    hörni kloka tanter ......måste jag ta in alla mina blommor från balkongen på nätterna nu?

• a02270

Godmorgon!

Zuki, men gu va arg jag hade blivit..:( och ledsen, besviken. Jag förstår om du inte tackar ja till vikariatet.

Gu va tjusig klänning, nästan så man önskar sig barn som kan vara näbb när det är dax.

Zuki, får man tjuvkika, trots att det inte är dax på ett tag? angelika@towbike.com

• zukigirl

Dallas : Åhhh... Vilken fin bukett jag såg i den första länken! Den i mitten på översta raden. Lila och mörkblått... Har aldrig tänkt på den kombinationen innan men den var ju såååå underbar! Fanns flera jättefina men den var nåt alldeles speciellt! Undrar vad det mörkblåa är för blommor? Någon som vet?

Liinda_e : Det hade visst varit frost inatt så du får se upp med blommorna. Håll koll på temperaturen. Vissa blommor är ju mer känsliga än andra. Ta in dom på natten i så fall.

a02270 : Vad vill du tjuvkika på? *s*

• Liinda_e

grrrrrrr zuki!!!!!!!!

ditt häfte var så fint så det började klia i fingrarna och nu sitter jag här och försöker göra mitt egna festhäfte och struntar i tryckeriet....

DITT FEL!!!!!!

• zukigirl

Liinda_e : hehehe... jag ska erkänna att jag tyckte det var skitkul att göra det! Jobbade lite på det igår kväll så det är snart helt färdigt.....

• Liinda_e

men jag har bara wordpad och paint att jobba med...går inte sååååå himla bra.....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!