• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

a02270: Nu är det ju så här att datorn råkar stå så jag måste gå förbi den när jag går på toaletten. Och då måste jag ju nat.vis kolla läget här inne...

• zukigirl

Liinda_e & a02270: Ni har nu fått världens bästa festhäfte i mailen! Var färdig typ kl 2 inatt med det...*gäsp* Jaha, så ska jag bara göra ett barnhäfte med! *s*

• a02270

Åh så spännande, vilken sk*t att jag inte kan kolla den privata mailen från jobbet..

*hahaha* ja jag ska inte säga nåt, jag ska oxå bara kolla lite då och då...hehe, det kan ju ha hänt saker på internet sen man kollade sist *flinar*

Åh ett barnhäfte, med färgläggning av brudparet? Och lite annat pyssel?

• a02270

Åh så spännande, vilken sk*t att jag inte kan kolla den privata mailen från jobbet..

*hahaha* ja jag ska inte säga nåt, jag ska oxå bara kolla lite då och då...hehe, det kan ju ha hänt saker på internet sen man kollade sist *flinar*

Åh ett barnhäfte, med färgläggning av brudparet? Och lite annat pyssel?

• Kristina07

Ja, det var något alldeles otroligt vad lungt det har varit både här och i PANIK tråden.

Jag har varit ute och farit en hel del på jobbet. Idag har jag en hel kontorsdag. Försöker jobba undan högarna så jag iallafall ser skrivbordet.

Sen går jag och väntar på mitt anställningsavtal (ska få det imorgon) så att jag kan säga upp mig på gamla stället. Snacka om att det är svårt att hålla koncentrationen uppe!

Fick nya amelia igår och det var en byta jobb bilaga där. Ska försöka hinna läsa den ikväll. Jag tror det handlar mest om jobbsökandet, men kanske lite tips inför att börja på ett nytt ställe också.

Jag är jättepirrig!

• Kristina07

Flyttar med PMS diskussionen hit också...

Fast etter värre då, efter jag hade fått mitt första barn.

Jag grät HELA TIDEN. Varje gång någon sade något snällt så grät jag. Och eftersom människor typiskt sett är snälla mot nyblivna mammor och små bebisar så grät jag jämt.

Sen är jag den typen som blir tårögd på barnens fotbollsmatcher och skolavslutningar. För att inte tala om varje gång de fyller år och jag tänker på när de föddes....

• Liinda_e

tack zuki!!!!!!!
    jättefint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kaffemoster

Håller med .. inte mycket liv på BT .. Själv har jag varit tvungen att jobba hårt .. på jobbet ... för jag ska vara ledig i eftermiddag. Ska ut och shoppa med en kompis :D
    Fast det är ju egentligen inte ledigt om man måste slita ihjäl sig före och efter ledigheten ...

• a02270

Godmorgon!

Zuki, jag har fått filen, men jag har inte kollat än, ska göra det i kväll..:D:D

snart fredag..:D:D:D

• Kristina07

Uppsägningsdags...

Har någon sagt upp sig någon gång?
    Vad ska man skriva i den skriftliga uppsägningen?

Jag ska träffa min chef i eftermiddag och ta det muntligt med honom, men jag måste också lämna in en skriftlig uppsägning.

"Härmed säger jag upp mig". Känns liksom lite kort...

HJÄLP!!!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!