• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Jag har sagt upp mig en gång. Jag verkligen avskydde det jobbet. Hehehe... kanske därför jag gjorde som jag gjorde, jag tog en lapp som jag bara rev itu och så skrev jag, "Jag XX säger upp mig from idag den XX XX XX!".
    Kort o koncist. Inget tjafs! Det funkade det med...

• Dallas

Hej svejs!
    Jag har äntligen hittat detta klipp på min nya idol

Jag torkar nu tårar och har gåshud över hela kroppen!!

• Dallas

J*VLA SK*T! Det funkar ju inte!!!! Paul Ptts heter han som sjöng opera och vann Idol i England.

• Dallas

ååååååååååååååå
    Paul POTTS

• a02270

*asg* Jag har spanat in Zukis häfte, sååå bra!!

Tack för att du ville skicka..:D

• Liinda_e

sagt upp mej 4 gånger....
    men dom 3 första jobben drog jag bara ifrån.....
    det 4e:
    hatat jobbet lääänge...
    och när min utbildning började bli klar sa jag att jag skulle säga upp mej.
    det som var lite roligt då var att det precis hade varit ägar byte så innan jag skrev pappret med uppsägningen fick jag först fylla i anställningavtals papper....
    sekunden innan alltså..
    hehehe

• Kristina07

Nyfiken i en strut undrar, vad gjorde du förut då Liinda?

• Kristina07

Nu har jag skrivit på anställningspapper på nya jobbet och sagt upp mig på gamla.

Jag kommer jobba kvar här 1 månad, ta ledigt 2 veckor och börjar på nya jobbet 15 oktober.

Min chef blev lite ledsen för sig själv och företaget, men glad för min skull. Han gratulerade och jag fick en kram.

Han skulle tänka på saken tills på måndag, hur vi ska lösa allt praktiskt, och sen gå ut med det på måndag.

• zukigirl

Kristina07 : Skönt att det ordnat sig så bra för dig! Och jag börjar jobba på måndag. Jag tar vikariatet som jag blivit erbjuden. Kunde liksom inte tacka nej när han höjde lönen med 2 500 kr i månaden!!! Rätt bra löneförhöjning va!!??

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!