• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kaffemoster

Har sett buketter där det bara är tätt med rosor utan grönt .. möjligen lite pärlor som skimrar ..
    Var på Baby shower förra helgen .. och där hade dom dekorerat med lila rosor .. jättefint!

• Liinda_e

....viskar......
    jag vet inte hur din klänning ser ut....
    kan du inte lägga upp en bild....

• zukigirl

Liinda_e : Finns bild på sidan 112. Det är bara den ena länken som funkar för jag har tagit bort bilden på den andra klänningen som jag har sålt.

• Månen72

Aha! Jag visste väl att jag hade hittat något extra bra med denna tråd.
    Din klänning Zukigirl... Det är ju den jag har på bild liggande på min lilla dator, fast i vitt och rött!
    Ja, den är underbar... både i rött och blått! Men jag har snöat in på den röda.
    Men det är klart... jag hinner nog ändra mig typ 300000000 ggr innan det är dags 2009

Tråkigt med chefen. Kan bara instämma med många tidigare kommentarer att vikarier utnyttjas. Ännu en gång är jag tacksam över min fasta tjänst där jag trivs... men mina fluffiga fina blöjor för vuxna *hehe*

• zukigirl

Månen72 : hehehe... ja det är den klänningen. Jag bad dom ändra färg till marinblått istället. Och sätta på ett par tunna ärmar. Den blev så fin såååå!!! *glad*

• Månen72

Förstår att du är nöjd...
    Den är jättevacker. Ska bli kul att se den på sen när vi får se bilderna från ditt bröllop!

Det roliga är att jag hittade en underbar i samma stil till min dotter...
    Eller vad sägs om denna
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Det blir nog lite för likt... men fin är den...

• zukigirl

åhhhhh... guuuud va fin den var!!! Jag har inte sett den innan. Då hade jag köpt en sån till min tös som ska vara brudnäbb. Nu har jag ju redan köpt en klänning till henne. Den är fin den med. Tycker visst din dotter kan ha en sådan... Det vore ju jättegulligt! Usch, jag såg på termometern nu att det bara är 4 grader ute! *plockar fram raggsockorna*

• Månen72

Ja, det får kanske bli så... jaja, det är låååååååååååångt tills dess.

Ska ha min operation först så att jag får något som kan liknas vid "normal" kropp.... SEN kan vi börja planera på allvar. Men jag har en mapp med tankar och idéer... Där hamnar dessa två klänningar bl a...

Ja, kallt ja... vi hade +7 för en timme sen... det går fort nu... vill ha sommar ju...

Nä, nu ska jag nog släcka ner för idag... Får nog kolla till sonen som ligger och knarrar i sängen också. Syster yster använder kanske honom som kudde igen *hehe*

Natti, natt!

• Månen72

Hmmm, borde nog förresten tagit in mina sista pelargoner så att dom inte dör för mig.
    De flesta står inne men några har blivit kvar ute.

Nä, det är projekt för imorgon *sneglar på klockan* näää... idag...

Natti natt igen...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!