• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Liinda_e

lön????
    vad är det mitt kort var såååå länge sedan det fanns pengar på att det dammat i en låda....
    tur man har en fin m2b som försörjt en när man utbildat sej utan lån

• Kristina07

Tjoho! Här ska shoppas!

Tack, än en gång!

• Dallas

Vinke vink! Hej hopp nu åker jag och slavar, det är vaaarrrrrmmmmmttttt och jag vill inte! Hade hellre suttit på altanen med en kall grogg

• Anne69

Hej alla tanter.
    Nu behöver jag era kloka råd och synpunkter!!
    Måste bara fråga en sak gällande bröllopstårta. Vi har pratat med två st wedding coordinators och båda sa att tårtan är värsta partydödaren. Festen kommer av sig och dom rådde mig faktiskt att skippa den, kanske ta densom efterrätt istället...för efter en lång middag vill folk upp och dansa natten lång..inte trycka tårta mitt i natten...
    Jag blev kluven och ganska så fundersam...
    Vad är era tankar om detta?

• Kristina07

Hmmmm....
    Vi hade tårta, och tog den i samband med presentöppningen. Men vi hade inget "vanligt" bröllop.
    Väldigt lite med bara familjen. Då tyckte alla det var trevligt att komma in och sätta sig ett tag. Vi hade varit ute och hoppat långhopprep...

Annars ser jag vad de tänker.
    Tror tårta som efterrätt blir jättebra. Det blir för mycket med både efterrätt och tårta.

• Kaffemoster

Såg minsann att Kristina07 bjuder på marängtårta i sko tråden ... *suktar avundsjukt*
    Vi hade både efterätt och tårta .. men kommer inte ihåg hur långt det var mellan tårta och efterätt .. Det var ju över 3 år sen vi gifte oss .. kan ju ingen mänska komma ihåg så långt tillbaka :D

• Gotland-08

Anne69: Vi tänker ha tårtbuffé som efterrätt och bröllopstårta. Massor av olika tårtor och vi skär första biten. Eftersom vår vigsel är 17.00 vill vi inte att för mycket tid ska gå åt till att sitta ner och äta utan vill hinna dansa och parta lite också.

Kan hålla med om att bryta dansen för att äta något är en partydödare. Risken är att gästerna kommer av sig.

• zukigirl

Vi tar tårtan som efterrätt. Vill inte bryta kvällen bara för tårtätning.

• Månen72

Puh, nu har jag ägnat nästan hela dagen och halva natten åt att läsa ALLA inlägg i denna tråden. Ja, ÄR nog galen...

Är relativt ny på BT men har skummat igenom mest. Men denna tråden har lyst upp min dag. Har skrattat när jag legat för mig själv på soffan och hostat och snörvlat.
    Är definitivt tant om man tittar på era tidigare definitioner.
    Älskar pelargoner, har minst 60 st (unika sorter) Har också hatt, fast bara på vintern. Har sytt mycket men har inte tid längre. Och så jobbar jag med inkontinensskydd... Så inläggen om tenablöjor har gjort mig extra glad *fniss*
    Är dock ingen klassisk tant så tillvida att jag är nattmänniska ut i fingerspetsarna. Men det kanske märks *sneglar på klockan*
    Papiljotterna sitter dock på plats och ska krypa till sängs nu.
    Hoppas jag får fortsätta skriva och läsa här trots mitt enorma första inlägg.

Kram

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!