• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Godmorron gomorron gomorron d e Weiron i ottan!
    Fast ni gamlingar har väl redan tänt i spisen, lagat stor frukost, tvättat och manglat...
    zukigirl säger jag bara!!! Henne kan man lita på i alla väder! Din puff gjorde att jag fick fler tips. TACK!

För 4 veckor sen var vi på väg till Köpenhamn Vad ska jag göra den här helgen tror ni då??

Ja helt rätt, JOBBA hela långa helgen. blääää! Börjar idag 15,45. Jättelust har jag verkligen

INTE.

• Yllo

Morron damer!

Jodå, det är tänt i vedspisen, kaffet kokat i trefotingen och man har lyckats pallra sig till jobbet och avverkat 1/4 av arbetsdagen redan

Vad är det för tråd du startat Dallas? *nyfiken* Vad är rubriken.. jag kan också smita in och puffa lite

• Dallas

Yllo
    Du hittade den ju på egen hand Visst är det en skojsig lek.

Det är inte så kul att jobba faktiskt, i mitt nya liv ska jag bli lyxhustru

• Yllo

Dallas:
    Jo, jag hittade den precis Har letat jättemycket efter den.. men så av en slump såg jag den

I mitt nästa liv ska jag antingen bli en kastrerad hankatt hos en kattälskande familj eller lyxhustru som inte behöver, städa eller laga mat om hon inte vill eller känner för det just då

• Dallas

Som kastrerad hankatt kan du få bo hos oss . Vi älskar katter och skämmer bort dem oerhört. Jag får ju extra mycket tid att ta hand dig då jag är lyxhustru

• Dallas

Jag läser GT på nätet och hittade en länk till ett par som sänder sitt liv i direktsändning. Hade jag inte velat göra! Hade ni??
    www.justin.se/melinus

Verkar vara många som följer dem, här och utomlands. Jag undrar om ´kameran är på dygnet runt.... iieewww

• Yllo

Ehhhh... nope.. hade definift inte velat lägga ut hela mitt liv på nätet!! *ryser av obehag bara vid tanken*

Låter alldeles toppen att jag får vara en kastrerad hankatt hemma hos dig Dallas! Jag vill bli rejält bortskämd med oxfilé, räkor och annat gott i en kattmun till middag och massor med kel och smek

• Kristina07

Tjena tjejer,
    Dallas: Kan inte jag få komma hem till dig och bli ompysslad utan att bli katt först??? Eller gäller erbjudandet just katter?

Jag hade födelsedag aldeles nyligen och mannen och barnen nästan snubblade över varandra för att pyssla om mig. Härlig känsla! Fick faktiskt skicka ner barnen när de kom upp med frukost på sängen en andra gång, samma morgon! De är ju för roliga!

• a02270

Godmorgon Godmorgon!

I dag är det freeedag, och järnkepsen är redan på *skäms*

I kväll är det kräftor *mums*

• Kristina07

Vi har pizza på fredagar, med rödvin! Härlig tradition som innebär att jag vare sig behöver handla eller laga mat på fredagar! Det brukar nämligen vara tomt i kylskåpet på torsdag redan.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!