• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Jamen... då får jag väl fara till Åland och spränga strutsen där då!! Fast då hinner den kanske bli gammal... *tuggar fundersamt på underläppen och bryter av en bit sugerpaste*
    Kanske... jag.. skulle.. kunna.. hmmm. JAAA!! Jag stänger in strutsfan i garaget, kör in en dynamitgubbe i xx och tänder på.. rusar ut och smäller igen garageporten!! Då borde ju ingen förstå att jag spränger strutsar *ser så stolt ut*

• Yllo

Kaffemoster: Det ska inte vara någon tårta när det är brunch heller Den får ju gästerna äta kvällen innan *hihihi*

• Yllo

Jösses vad trött jag är idag.. Min hjärna har fått totalt system error.. Ber så mycket om ursäkt för det.

• Kaffemoster

Smart ... !!! glöm bara inte att köra ut bilen ...

• Kaffemoster

Samma här .. fast jag är ju fortfarande på jobbet ...
    Aha ... Såg inte att det var bröllops brunchen ..

• Dallas

zuki och ni andra
    Jag ville ju bara ha en tråd där JAG är TS ju*grinar o snorar* Jag har inte varit Ts på jättejättelänge ju
    FÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!!! Ska inte göra om det
    ( på länge i alla fall)

Jag skäms bara lite...

Jag ville bara ha tips på uppdrag till "Vem är" leken*darrar*

• Dallas

Förresten ska jag inte puffa för min egna tråd. Nån mer?? Fler tips?? som andra kan göra när de fått 100000000tips redan

• zukigirl

Dallas: Jag ska gå in o puffa på din tråd! *erbjuder mig snällt*

• zukigirl

Nån som gifter sig denna helgen? Måste kolla listan... Och vart faen är den då! *letar*

• zukigirl

Nä det verkar inte vara någon....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!