• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Nöff nöff!

Välkommen du gamle man

Ojoj, första arbetsdagen efter semestern är avklarad! Tillbaka till vardagen igen, ingen datoråtkomst på arbetstid inte!. Det har hänt både roliga och tråkiga saker på jobbet idag, sitter nu med värsta huvudvärken och är trött i benen. Så i kväll blir det det nya ID och sen CSI och sedan bums i säng ( om jag inte somnar i soffan innan....) Då blir min man sååå glad när han kommer hem från sitt jobb.NOT.

Yllo
    Kombinationen bock och katt är inte fy skam... Min är ju som sagt tiger och bock, ingen dum kombination det heller moooaaahahahaha

• Dallas

Grattis Tant Brud!!! Kram från Mrs ALZHEIMER.

Väntar på berättelsen och bilder och hela köret!

• Alice45

Jätte grattis tant brud!!!!!!!!!!

• Tant Brud

Tack!
    Det var en otrolig dag!
    Vigseln var bäst, åh, en helt fantastisk präst och solosången som var BARA för oss, jag fick verkligen ståpäls - det var SÅ vackert.

Middagen var fantastisk, maten var god och jätteläckra viner och stämningen var hög. Massor av roliga tal och ja, det var verkligen hög stämning.

Vi hade fyrverkerier efter bröllopskakan, och det var också väldigt uppskattat.

Sen blev det dans i fyra timmar, jag höll igång till DJ:n gick. Var helt ledbruten igår

Alla gäster - 63 stycken - sov kvar, så igår var det gemensam frukost, sedan presentöppning i lugn och ro. (Vad KUL att få så många presenter Jag blev kanonglad) Så lite bad och lek, och folk troppade av allt eftersom.

Vet ni, personalen TACKADE oss för att de hade fått jobba på vårt bröllop, "det var en så himla kul stämning och inte så stelt som det ofta är".

Och frisörskan var också lite extra, urmysig. Det var bara hon och jag och det var toppen. Jag blev bara såå vacker

• Tant Brud

För att inte tala om hur himla snygg min man var, åh, vilken godbit Synd att han är gift

Och min morgongåva slår ni inte
    När vi åkte till frissan, passerade vi en bakluckeloppis, och jag bara älskar loppisar, så jag sa att "bra för de som inte köpt bröllopspresent ännu, du kan ju ringa runt och tipsa".

Men han åkte själv dit och hittade en beg el-gräsklippare som han levererade igår morse

Grejen är att annars brukar han klippa gräset, men nu kan ju jag göra det själv
    Otroligt romantisk, eller hur

• Tant Brud

Och högst på bröllopskakan stod ett alldeles förälskat mumintrollspar, med svansarna omslingrade.
    De har min älskade make (känn på den va!) suttit och pysslat på kvällarna i stugan.

Vilken godbit va

• a02270

Ååååh det låter helt fantastiskt!!!

Gu så trevligt och bra det låter.

Gillar kommentaren: För att inte tala om hur himla snygg min man var, åh, vilken godbit Synd att han är gift *hehehe*

• Dallas

Jaa det låter härligt!! Du har en händig man

( femte försöket att posta detta inlägg gaaahhh)

• Bröllopstokiig

Oj, vilken morgongåva tant brud!! Tror att den kan bli svår att slå *fnissar glatt*
    Låter jättegulligt med mumintroll på tårtan.. hoppas vi får se bilder på dom

• Dallas

Jag tror jag blir vansinnig snart!! Vad har hänt med BT, det har varit helt omöjligt att skriva inlägg idag! Jag kan bläddra runt bland sidorna, men när jag skrivit så händer INGENTING "sidan står still". Jag skrev lite korthugget förut kl 9,42.... hade skrivit längre men efter FEM försök så kom det fram. Bojkottar BT mig nu eller* gråter*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!