• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Yllo: Hm,,frågan är om det inte är ett vågdrag iallafall. Är EXAKT likadan. Vet exakt hur jag vill ha det men får inte till det alltså blir man förbannad. Antagligen därför det är perkekt med korsstygn.

Det är likadant med bakning, dekorera är inte min grej, men att smaka och trixa och greja, det är toppen det!!

• zukigirl

Heeej burken!! *vinkar* Var har du varit i flera dagar!!?? Att du kan vara borta från vår tråd så länge!!

• Kristina07

HEJ alla tanter!

Nu är jag tillbaks på jobbet efter en sista semestervecka. Hej och hå vad det var segt att komma upp i morse. Ett tonårsdrag som håller i sig. Väntar med spänning på att jag ska behöva mindre sömn som alla säger att det blir när man blir äldre...

Är det någon här som kännt av det? Eller är ni fortfarande morgontrötta?

Grattis till Tant Brud!!!!

Zuki: var har du din klänning? Jag är jättenyfiken.

Ang. horoskop så är vi grisar båda två. Jag är lejon och mannen är vattuman (tror jag....) Får läsa vad det innebär.

Kul att se er allihop! Kan tillägga att jag inte har några planer på att läsa ikapp, vare sig här eller i paniktråden!

• burken

Hej Zuki! *vinkar tillbaka*

Jag har allt hållt koll på er, men inte hunnit med riktigt att lägga mig i debatten. Det är mycket nu! Mindre än 2 veckor kvar! Och då skall man samarbeta med den blivande äkta hälften och det är inte helt lätt Så skall man trimma sig själv på både det ena och andra sättet , tänkte mest på motionen, så det är ut med stavar som gäller.

Men ni håller ju ställningarna märker jag.

Skönt att du är tillbaka Kristina! Har saknat din underbara humor!

• Kristina07

Hej burken!

Jag har undrat hur det gått för er. Känns det som ni har koll på läget?

Jobbar ni ihop, eller menar du jobbet med planeringen?

• Kristina07

...och lyssna här då....

Idealpartnern för en Gris är en annan Gris. Ingen annan kombination är garanterad att ge ett så långvarigt och sorglöst äktenskap. Gifta Grisar är Grisar på grön kvist - det perfekta partiet.

Sen tyckte jag inte så mycket annat stämde in på mig...

• burken

Mmm, mer med planeringen!

Vi ligger ändå förvånansvärt bra till. Skall klippa och klistra alla vigsleprogran, placeringskort och menykort. Så vart det ju festhäftet då,, men jag tror att vi har fått ordning på det oxå. Sedan är det egentligen bara..... att vänta på att åka till Kunghsamn där vi skall vara..

- och packa packa packa. Vi skall ju åka iväg direkt efter. Så hur sjutton man skall få ihop allt vet du inte jag. Inte nog med det så skall vi pyssla ihop bilar och lånande av bilar och jag vet inte allt. Men jag andas lugnt och sansat än så länge.

Fick ju 2 dagar till ledigt, så jag är ledig HELA veckan innan vilket är en väldig lyx. Måndagen är vigd åt pyamasbyxor, frukost och våra bästa år!!

• Yllo

Kristina07: Gå tillbaka bara någon sida så får du se Zukis klänningar *nöff nöff*

Burken... jag tror helt klart att det där med frustrationen är ett typiskt våg-drag. Tårtor däremot tycker jag att är kul att dekorera. Oftast får jag det nästan så som jag vill ha det.. och annars kan man ju alltid flytta om dekorationen tills man är nöjd och så "klistrar" man fast den

Ingen som vet vad man är när man fyller 8 januari?

• Fozzie

Räknas en ogift 29-årig man som gamling också? Finns här mycket som musiktipsare och är intresserad av kläddesign

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!