• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Är det någon som gifter sig denna helgen? Tant brud va? Har för mig...*funderar* Vem är näst på tur efter det då? burken är det du? Har för mig att du var före mig. Min tur blir det den 29/9.

• burken

Den helvita för ju väldigt väldigt fin. Svårt val får jag nog säga. Kan förstå att du inte har bestämt dig än. När är det din tur förresten?

*Undrar om Zuki oxå är född i vågens tecken, kanske alla inte vet att vågar är veliga som sjutton, de kan inte ens bestämma sig på MC-donald*

• zukigirl

burken: Nä jag är inte våg, jag är skytt! Men min blivande är våg och det smittar fan av sig! Egentligen har jag redan bestämt mig för den blåvita. Innerst inne alltså Den vita är lite för...vit! *s* Vanlig så att säga... Och det är väl ganska typiskt oss skyttar att vi vill avvika lite.... Om inte annat så kommer gästerna att komma ihåg klänningen! Det är jättefina broderier på baksidan av den. Kolla här:
    i184.photobucket.com/albums/x15/Jonna__album/Jonna__album2/DSC00167.jpg
    i184.photobucket.com/albums/x15/Jonna__album/Jonna__album2/DSC00166.jpg

• a02270

Zukigirl, den är jättefin!

• Dallas

zuki
    Så fina klänningar!! Svårt val... Men jag röstar på den blåvita, om jag nu får säga min mening.

Min syrra är våg och kan ju för f*n knappt bestämma sig för nåt.... Jag tror det smittar av sig på mig också nångång ibland.

Jag borde noog också besöka en riktig underklädesaffär, jag vill ha en snygg som ger klyfta (om än så liten är ju inte välutrustad om man säger så)Skönt när man kan få proffshjälp

• Tula_Backe

Jag röstar på den blåvita jag med
    däremot är min m2b våg och inte det minsta velig....

• burken

Tula_Backe

Kanske jag fick lite extra velighet istället för honom då

Okidok den blåa klänningen är himla fin den oxå! Men valet är svårt. Men som du säger: om du är skytt så.

• zukigirl

Har ni tänkt på hur ofta personbeskrivningarna av stjärntecknena ofta stämmer ruggigt bra? Inte alltid men väldigt ofta! Vågen är ju velig och det är i allra högsta grad min sambo. Skytten är en pajas bla och det är jag på pricken! Hur är det med er andra? Stämmer det på er och ert tecken?

• Alice45

Zuki den blå vita kanon snygg även den vita ät bra påminner i modellen som jag tittat på men den är rosa.

Om stjärntecken stämmer så måste oxen vara väldigt velig Jag..... kan aldrig bestämma mig
    min sambo blir tokig, men jag är envis också ..som en oxe :)

• burken

Jag kan börja *hoppar ivrigt*

Det stämmer ruskigt bra på många saker. Nu kommer jag inte ihåg bara för det men har hängt upp mig på min obeslutsamhet för den stämmer.

Jag läste en liten bok kring detta och alltså det vart så jag skrattade lite för mig själv så bra det stämde.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!