• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Segt värre på BT idag, tar ju 100 år att ladda om sidan...

Jag är nu på bättre humör, (K ringde) ska nämligen på försenat 11-kaffe. Ska nu bara ta av hucklet, stänga det ekande kylskåpet, ta ur bullarna ur ugnen, slänga av mig förklädet och ta på mig bästagåbortkläderna naturligtvis i överklassstil av sailormodell.

Får nog bli Maxi på Torp senare idag, annars får vi svälta eller suga på tavelramen av bästa snitt

• zukigirl

HALLELUJA!!!!! Ett mirakel har skett!!!! Kan ni tänka er en axelbandslös BH i C-kupa som lyfter mer än vad mina vanliga bh:ar gör!!?? ahhhh... den är såååå skön!. Gick in i affären och sa att jag skulle ha en axelbandslös som inte var bara dekorativ. Hon frågade vilken storlek och försvann bakom ett skynke och kom ut med detta underverk! Alltså den är så skön så det är inte sant. Kostade 349 kr vilket är den dyraste BH jag har köpt men inte så dyrt som jag räknade med. Och märket är Maidenform. Jag ger den 5 bridezillor av 5 möjliga!!!

• Yllo

Dallas: Men det är bra för figuren att suga på tavelramar Speciellt vi gamla kärringar måste ju tänka på vikten

Zuki: Helt otroligt!! En bh som funkar?? Jag letade efter en axelbandslös bh som skulle hållas väl upp, och som gärna hade sådana där silikoninlägg i, med ljus och lykta förra året.. men nope. Till slut hittade jag en som satt riktigt bra i alla fall och som jag kunde köra ner sådana där fusk bobbisar i.. dyr var den, men inte lika dyr som styvdotterns. Den kostade över 400 kr och då lyfter den ändå inte upp bysten ordentligt åt henne Den förbenade ungen har ju mellan C och D-kupa och en annan är under B-kupa *suck*

• burken

2 Ullabella på en och samma gång!

Hur är det på vattenfronten idag? Gnolar ni fortfarande?

Idag var det stress, men nu är jag på jobbet igen så då kan man lugna ner sig. Skönt

Håll tummarna för att min chef oxå tycker jag har skött mig så att jag får 2 dagar till ledigt. (Vi har haft kris med personal så jag har ställt upp järnet, och fått komp så det skulle kunna funka att få vara ledig HELA veckan innan the W-day, istället för 3 dgr.)

• Yllo

Vattenfronten... öhhh... *kikar ut genom fönstret* Jo, just nu är det uppehåll, men det har regnat till och från hela dagen *I´m singing in the rain... just singing in the rain... gnolar halvtyst för mig själv för att inte störa någon*

• burken

SINGING IN THE RAIN!

*ylar falskt i sann Burkanda*

• a02270

åhåh, här är det lite lite sol..:D

Grattis till inköpet, jag är bortskämd med att gå in på H&M och ta den jag vill ha, så länge det är i storlek 80C. (Jag provar inte änns )

• Kaffemoster

Vatten .. går'n är INTE full av vatten ... Var ute och vattnade i trädgården i morse .. men med 40 grader varmt under dagen så känns det ganska meningslöst ...
    zukigirl, häftig cake topper! Kollade i en annan tråd.

• Dallas

*Din klara sol går åter upp* tar i med falsk röst

Efter regn kommer solsken Ja, faktum är att solen har varit synlig i nästan 3 timmar! Wow!!

Kaffemoster
    Jag förstår att det måste vara jobbigt att ha 40 grader dag ut och dag in! Varför kan det aldrig vara sådär lagom nångaång nånstans??

Va?? Zukis Cake topper...var?? Vill se! Ska backa bakåt i tråden och hitta hemsidan

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!