• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Ähhh... båda dom där trådarna har jag gett upp hoppet om. Har väl varit in och kikat en del.. men tycker att det mest handlar om att spy galla över allt och alla.. och nåde den som inte håller med dom värsta.. uj uj uj vilken utskällning man får *ruskar uppgivet på huvudet*

Hmmmm... har fortfarande inte fått svar från chefen om jag får semester på fredag.. och ändå skrev jag att jag ville få svar så fort som möjligt. Hon var t.o.m. och fikade med oss idag och då kunde hon väl ha sagt något *suck*

• burken

Vad skall du göra på semestern? *nyfiken i en strut*

Vill oxå vara ledig, fast det är ju faktiskt bara 1,5 veckor kvar att jobba.

• Dallas

Yllo
    Men!!! Det är onsdag idag ju, då borde du ju fått svar av bossen. Tror hon att du är tankeläsare kanske?

• Yllo

Jag ska till Västerås på PartyLite konferens

Förmodligen tror hon att jag är tankeläsare.. eller så blir det så att när jag kommer på jobb på fredag så kläcker människan ur sig.. "Jamen vad gör du här? Du skulle ju ha semester idag??"

• burken

Vad är det för något? * skall jag googla*

• burken

Googlade lite lätt och fatta inget. Bilar? Ljus?

• Dallas

Yllo
    Verkligen lyckat : Men vad gör DU här?? NOT!!

Gå genast och tjata, för du måste veta idag.

• a02270

*asg*

Folk förstår inte ironi..*fnissar*

Yllo, bäst är att fråga, så vet du.:D

• Yllo

Burken: Det handlar om ljus

Kanske inte någon dum idé att ringa chefen och fråga.. skulle ju vara en fördel att veta liiite innan om man får ledigt eller inte

• a02270

Yllo- vet du jag tycker du ska ringa Chefen och fråga om du får ledigt, verkar bäst så ;) *retas och spelar dum*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!