• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Ähhh... det gör väl inget om man smittar ner alla på företaget.. huvudsaken är att man är där och drar sitt strå till stacken! Oavsett om man är i skick för det eller inte

Huvudet är bättre idag.. men inte helt perfekt.. fast så har jag ju haft huvudvärk dagligen i 2,5 år nu *suck* Önskar verkligen att dom (läkarna) kunde hitta någon medicin som tar bort den j*vla skallebanken

Godissugen som attans just nu.. Salmiak vill jag ha!! men så är det ju den där tiden i månaden också

• burken

Vi har chokladdoppad frukt här:

*Skickar över, med ett söligt leende*

Lätt jobbigt med ständig huvudvärk.

• a02270

Yllo, och jag misstänker du gått igenom CAT-scans och akupunktur?

Men vilket skit...och so burken säger ta för dig av frukten, den kanske kan glädja lite?

• Yllo

*tar en näve av Burkens chokladdoppade frukt att mumsa på*

a02270: MR, CT och DT är utförda.. Akupunktur har jag testat och det var det effektivaste bantningsmedlet jag någonsin prövat Tanken var väl att få bort huvudvärken, MEN den var kvar samt att jag blev så fruktansvärt illamående att jag kräktes så fort jag stoppade något i munnen i flera månader. Gick ner säkert 10 kg på kuppen
    Det enda dom hittat hittills är en cysta i hjärnan som är helt ofarlig men som inte kan förklara huvudvärken och de andra symptomen jag har *suck* Är så trött på att vara sjukskriven deltid nu för att inte tala om vad ekonomin tar stryk av att endast en av oss heltidsarbetar

• Kaffemoster

Choklad doppad frukt .. mums .. Kan man få ta sig en smakbit?

• burken

Självklart!

*Skicker över fatet, och tar ett par bitar ananas själv*

Så hur är det i staterna en dag som denna?

• Dallas

Jag har precis proppat i mig GBs Tobleroneglass. Jag har några skopor kvar, så ta för er nu till frukten!

• burken

Åh!!!! precis vad jag behövde

Tur att det är IRL, skall ju göra slutvägning om 1/2 timme.

• a02270

Min huvudvärk vill inte ge med sig. Jag måste verkligen gå och börja träna igen. Har inte tränat sen innan semestern..

Tar några skopor glass, då på nätet tål jag nötter..*fnissar*

• burken

Himla bra det är interNET!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!