• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • systerbrud

Snälla Kristina-07 kan man få ta del av receptet? Ni som skall göra den som förrätt, gör ni småpajer eller stora? nå´n mer som skall hyra klänning till dagen-D? får en så´n lust att dra på stereon med MIN favvomusik när barnen åkt och man blir själv hemma och får bestämma lite?

• Kaffemoster

Fikadax!
    Som utlovats .. här vankas det Mrs. Field's chocolate chip cookies. Var så goda!
    Ska nu läsa dagens inlägg till mitt morgon kaffe med kaka ...

• Dallas

mmmmm Tack!

Jag ställer fram mina godsaker också: Sega chokladmuffins, Toblerone, drömmar. Varsågoda att ta för er!

• zukigirl

Bara så ni vet det så tar jag inget! Jag har karaktär! *försöker intala mig*

• Liinda_e

systerbrud
    jag vet inte ännu om dom blir stora lr små eftersom det är dom på herrgården som vi hyrt som håller i trådarna....

• a02270

zukigirl, jag har oxå karaktär *nickar för mig själv*

*tar en slurk från vattenglaset*

• burken

*springer förbi i farten och tar en kaka från lindas burk, det är ju ändå fredag, här behövs ingen karaktär*

Passar på att vinka oxå

• zukigirl

a02270 : Och om jag råkar köpa en påse chips till ikväll så är det ju bara för att jag ska mysa med barnen! Man får ju offra sig lite, eller hur?

• systerbrud

Tack för kakan kaffemoster, Mmmmmmmm det smakade precis som den brukar....varför kan inte mrs Fields komma till svedala???måste alltid be min bror som bor i LA skicka dem och sedan baka dem själv...man blir ju så bekväm med åren..

• a02270

Zukigirl- Ja men självklart!
    Ta lite dip till, har hört att det gör chipsen "nyttigare" *intalar mig själv det*

Snart är arbetsdagen slut..såååå skönt!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!