• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • a02270

Åh va smarrigt, ja det kan man..:D Det är JÄTTEGOTT!!

*dregglar lite*

• burken

Då beställer jag det. *Springer över till PB och fixar chockladen*

• a02270

vi har äpplen, päron, banan och vindruvor..:D

• burken

Mums!! och då är det ju nyttigt oxå! Inte illa.. men det är klart,, MRS fields cookies.. Hm,,,,,,,,,, tur att jag var ute med stavaran i morse, läs mitt i natten!

• burken

Annars tror jag minnsanne mig att jag behöver en styrketår idag.

Vuxenfestist? Finns det någon kvar?

• Dallas

Stackars er som lider av migrän!
    Jag har inte huvudvärk så ofta längre, förr var det jätteofta, migränliknande huvudvärk.

Jag börjar nu känna obehag!! På måndag börjar jag jobba igen VILL INTE!!
    Hur bryter man lättast hand/fotleden ? Kanske ska baka lite och söla på golvet så jag halkar....*filosoferar*

Jaaa, jag har festis och bjuder gärna!

• a02270

Ja man måste se till att skada sig ordentligt. Har en jobbarkompis som sitter och snörvlar, hon var hos läkaren igår. Och hon har en virusinfektion, och bihålsinflammation, och hon fick inte vara sjukskriven inte änns en dag. Kan ni fatta? Hon mår skit, men iom att hon var hemma förra veckan så kan hon inte vara hemma mer.

Skit säger jag bara.

• burken

*slurpt*

Blir alldeles matt en dag som denna.

Tråkigt med gamla stofiler på VC som inte kan göra sitt jobb och faktsikt sjukskriva de som verkligen verkligen behöver cet Får ofta bihåleinflammation och det är fasen inte roligt.

• Dallas

F-kassans läkare som inte ens träffat patienten; Hur kan h*n bedöma om pat är frisk eller sjuk?
    Förkylning, feber, migrän är inte allvarligt så jobba på nu. USCH!!!! Klart man inte ska behöva gå till jobbet sjuk, det är bedrövligt!!!

• a02270

Inlägg 1000 *fnissar*

Nä jag tycker det är hemskt. Så det är ok att smitta ner andra på företaget me? Det måste vara billigare att sjukskriva en ett par dagar..faktiskt.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!