• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • a02270

Godmorgon tanter!

Haft en bra helg med stort bullbak?

• burken

Hm,, bullbak vete sjutton, mer festhäfte knåp.

Skall baka nästa vecka dock,. Mammas bullar och jag kan säga att det är bullar det! Mums!

Nä här har vi varit aktiva och stavat i flera dagar! Smärt och fin du vet! Få lite ordning på hänget är ju aldrig fel

• Dallas

Inget bullbak här heller. Vi har ju varit fullt upptagna med Färgelanda cup. Vi har haft en härlig helg i Dalsland.
    Grabbarna kom femma i cupen, mycket bra jobbat!!!! Endast en förlust i gruppspelet, sedan utslagna i A-kvarten. Det var lite trötta och besvikna killar efter kvarten, de hade siktet inställt på A-semi. Men de kommer igen nästa år, hoppas vi. Vi föräldrar är mycket stolta!

I lördags låg värmen som en fuktig äcklig filt över oss, ett under att man överlevde. Samma idag..... hoppas på ett rejält åskväder så det kan komma torrare luft snart. Vi gamlingar har lite svårt för fuktig värme.

• Kaffemoster

Härligt med helg .. även om vi har över 40 grader .. Det är nästan olidligt ute .. men så kan vi ju krypa in i luftkonditioneringen .. så jag klagar inte (bara lite) ...
    Bullbak .. pyttsan .. Här tar vi bilen till närmsta Cinnabon försäljnings ställe. Där köper man bullar stora som ett helt bullbak .. fast inte sen jag började med VV.
    Har istället motionerat och pysslat om min tomat odling.

• Yllo

Helgen avklarad fast vi (jag och maken) har nog fått trippa en hel del på tå i helgen. Dottern har varit på sitt mest underbara humör... minsta mm som avvikit från hennes önskan så har resulterat i ett utbrott *suck* Varmt har det också varit och inget golv fick jag fixat i helgen heller *dubbelsuck*
    Idag har jag legat hemma med världens migrän! Tog några tabletter i morse och hoppades att den skulle ge med sig.. men icke. Ringde och sjukanmälde mig och tog till det tunga gardet. Har ju väldigt effektiva tabletter, men nackdelen är att jag faktiskt somnar av dom.. Tog mina "droger" och däckade som en klubbad säl efter 20 min. Har sovit i princip hela dagen... Har dock fortfarande huvudvärk, men nu är den uthärdlig

• Kaffemoster

Migrän är ingen höjdare .. usch och fy .. Jag klara mig bra om jag tar en vanlig huvuvärkstablett när jag först känner symptomen .. Missar jag det .. då är det kört .. jag blir jättedålig.
    Lider med dig ...

• a02270

Huvudvärk/migrän är icke roligt.

var är alla tanter?

• burken

Jag är på banan. Sitter här på jobbet och filosoferar.. vi fick till våra vigselprogram igår! De kommer att bli SÅ fina. Ja alltså prototypen är iallafall klar alltid något.

Någon som bjuder på nåt gott till colan idag? (Försöker hålla ungdomen i liv, har inte blivit SÅ gammal att jag dricker kaffe än)

Jag önskar mig nog något med chocklad i. Så blir det lättare att äta keso med nötter IRL.

• a02270

hmm kakorna tog tyvärr slut i helgen,och jag har inte bakat något nytt.

Har bara en smarrig fruktkorg att vraka ur.

• burken

Kanske man kan doppa frukten i smält chocklad då? Det kan jag fixa på PB

Mums!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!