• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Precis så är det, med dip blir det nyttigare

• Kaffemoster

Härligt med fredag! även om jag har större delen av arbetsdagen kvar ...
    Chips är definitivt hälsosammare med dip. Iallafall dill och grönsaks dipp :)
    Det finns säkert något nyttigt i Mrs. Field's kakor .. så jag tar en till ... Måste bara gå och hämta mer kaffe ..
    Jobbar numera på ett franskt bolag, så vi har jätte gott kaffe, för att vara USA. Annars är det bara genomskinligt blask ..

• Dallas

Nu drar vi till cupen!! Givetvis har det börjat regna, men vad gör det... helgen är lång så det hinner ändra sig! Håll tummarna för SFC P11!!!!

• Kaffemoster

Har ni drunknat i chips påsarna? Om någon är kvar på forumet .. så snälla .. skriv något kul .. jag har hela eftermiddagen kvar innan det är helg .. Fast ni sitter väl vid det här laget och myser med era familjer ... vilket jag unnar er! Mys på!
    Nu ska jag gå på ett roligt möte där vi ska granska en 20 sidor lång specifikation .. Kul ... INTE .. skulle sagt till min grupp medlem att du får inte betalt per sida ... Kunde ha klämt in detta på 5 sidor :D

• Kaffemoster

.. glömde .. Heja SFC P11! Heja!

• Dallas

JAAAAAAAAAAA!!!!!! Grabbarna vann igår kväll med 2-1 mot Kristinehamn!!!!! Så himla kul alltså! Våra grabbar är inte direkt vana att vinna, då de oftast möter blandade lag med 11/12åringar. Vårt lag är rent 11-årslag och ibland är två 10-åringar med. Idag två matcher, hoppas på vinst igen, vi vet att ett av lagen blir tufft motstånd. Jag har på mig stor Tena idag, man vet ju aldrig vad som kan hända

Kakfat, plastmuggar,thermos ska packas nu! Ha en bra dag!!!!

• Dallas

Det blir nu som i Boxer reklamen (Ni vet; Robert här igen)
    Jag igen:
    Måste bara tillägga att våra grabbar spelade sååå himla bra igår, det såg så lätt ut allt de gjorde! Det regnade och planen var hal, men båda lagen kämpade och var jätteduktiga. Våra vann

• Yllo

Mmmmm... lördag.. slappardag har det nästan varit idag. Jag har gjort pannacotta och så har jag roat mig med att spritsa en massa julstjärnor att ha till hösten. Vi, jag och styvdottern, har tänkt att vi ska göra en massa "sockertittbollar" (tittskåp i socker alltså) och sälja. Dessa har vi tänkt dekorera med hemspritsade blommor och ev lite snöflingor.. får se vad jag lyckas åstadkomma

Maken hade jag tänkt skulle lägga in golvet i källaren idag.. men han har hela dagen sugit omkring i kallingar och väntat på att hans kylare till ena bilen ska bli klar... vilket den inte blev! Så nu har han ingen lust att göra något utan sitter bara i soffan och tjurar *suck, dessa treåringar till karlar!!*

• a02270

Jag har internetproblem..:( så jag kunde inte titta in igår.

Blev dock några av kakorna igår, det finns alldelesför många kvar..:D

• zukigirl

oh my goooood!!!!! Jag smälter! *pust* Kan ju inte precis påstå att jag är van vid värmen... Det borde ju börja åska snart...*hoppas*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!