• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Go kväll damer!

Nu börjar det lugna ner sig på jobbet igen. Hur svår skall det vara att göra sitt jobb?! ibland börjar man fasen undra. Morr!!!!!!!!!!

Så hur är det med kakorna?! Jag vill åxå får kaka till kaffet imorgon, direktimporterade från Staterna!!

• Kaffemoster

Tyvärr blir det nog först till ert eftermiddags kaffe .. Vi är ju lite efter härborta (på många fronter) ...
    Kanske Sverige skulle införa äktenskaps ståndet "halv-gift" för de som gifter sig borgeligt ... ;) Ni vet, om man inte är riktigt säker .. för det är väl därför vissa väljer att gifta sig borgeligt ... INTE ... :D .. och naturligtvis kan man inte ha vit klänning .. det är ju bara för oss andra som var oskulder när vi gifte oss. För alla som inte varit gifta förut är ju oskulder .. Yeah right!

• Yllo

Nej nej nej Kaffemoster.. Alla som gifter sig kyrkligt är oskulder... oavsett hur många gånger dom varit gifta tidigare
    Det är bara när man gifter sig borgerligt som man inte blir gift på riktigt

Hade min älskling fått sin vilja igenom så hade vi nog gift oss i arbetskläder hos borgmästaren en vardag e.m.. Han i sina skitiga arbetsbyxor och arbetsskjorta och jag i vanliga byxor och tröja (byxorna förmodligen dammiga efter att jag ha krypit på golven bland alla dammråttor en hel dag och jagat datakablar). Maken jobbar ju som mattläggare och snickare och själv har jag hamnat på dataansvaret på mitt jobb, då jag var den enda under 50 år och därför automatiskt skulle vara jätte intresserad av datorer... NOT!!

• burken

Baka baka liten kaka!

*Tassar in och ser om någon här här*

*Klurar lite och konstaterar att det många bråkstakar på torget nuförtiden*

Mer smaskigt från staterna som kan inhandlas till eftermiddagsfikat? Vilkar kedjor körde ni på tjejer? TGI? Friday´s var nog mest våra hak. Så älskade jag de där peanutbuttercupsen! Oj! Vad glad jag var när jag hittade dem i affären häromsistens Var förresten några år sedan, men hade förträngt dem. *Focusbesök på gång kanske*

• silvera

Ett inlägg i stringdebatten...
    Trots mina 35 år, och rejäl övervikt, så är string det bästa som har hänt mig! De sitter där de ska, aldrig att jag behöver dra i trosorna så att de sitter som de ska.
    Sedan kan jag hålla med om att jag tycker att det är jättefult med string, på tjocka, men även på de smala människor som har det.
    Men det är så BEKVÄMT! Å bekvämt är väl tantvarning...

Å min man gillar mig helst naken...

• Dallas
    Naken är bäst! Jag packade ner mitt svarta lilla nattlinne när vi skulle till Köpenhamn. Väl i Danmark kom jag på att jag borde köpa ett par nya svarta trosor till nattlinnet.Min man svarade lite klurigt, varför då de ska ju ändå snart av
  • Yllo

*dreglar* Milda marsvin vad godissugen jag blir nu!! Vill ha kaka NU!! och jag som försöker hålla igen lite också.. vill ju inte "växa" ur balklänningen direkt heller *suck*

• Dallas

burken
    Jag tycker som du! VÄL många nu.... Vissa är direkt elaka

• Kaffemoster

På tal om osexigt hos mannen .. Min käre make gick ned massor i vikt för ett par år sen, ca 50 kg tror jag .. men han tycker inte att han behöver köpa nya kallingar för dom andra är ju inte utslitna .. Fast jag älskar honom ändå ... men köpte en bunt nya, mindre, i present ... Lyckades visst också förväxla tvätt korgen med sopkorgen vid ett fåtal tillfällen ... hoppsan .. :D
    Silvera, om dom är bekväma, så platsar du här! Det är det som räknas!

• Yllo

Hahahaha.. Jag kör samma knep som du Kaffemoster Maken undrar nog ibland hur det kommer sig att han inte riktigt känner igen sina kallingar.. men det händer väldigt sällan. Han älskar sina slitna kallingar med stora hål i grenen, medans jag inte tycker att det är lämpligt att han låter hela paketet lufta på det sättet *rodnar oskuldsfullt*

Fast min make föredrar mig också naken.. trots mina 10 kg övervikt (har lyckats gå ner 10 så från början var det 20 kg övervikt )

Segt som sirap just nu på BT så jag loggar ut och tar mig lite kvällsfika UTAN kaka nu.
    Ses i morgon! *vinke vink*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!