• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Anne69

Tänk er en nudiststrand...
    En kille kommer gående...
    naken, mobilbälte, nerd-ons, bögslunga och keps

• Liinda_e

hjälp...e detta vad jag har att se fram emot????

• a02270

*asg*

Ni är förmycket.. Gärna med sandaler och strumpor..;)

• Anne69

När jag såg Anders nerd-ons fick vi en liten kris i vårt förhållande så att säga....

• Anne69

a02270
    naturligtvis med sandaler och frottesockar!
    Det glömde jag

• Anne69

Nä...nu måste jag ut och leta bröllopsklänning tillräckligt vid för att min Tenabinda inte ska synas

Kram på er

• Kristina07

...och tillräckligt lång att den döljer dina fotriktiga sandaler...

• Kaffemoster

Väldigt vad tråden har varit aktiv idag .. Jag ligger ju 6 timmar efter er .. och det tog mig hela morgonen att läsa igenom dagens inlägg .. (måste ju jobba lite för syns skull också ;) .. är ju inte pensionerad ännu ...
    Antar att popcornen är slut ..
    Jag börjar riktigt bli tant .. för jag tycker inte att min mans clip-ons ser så förskräckliga ut .. Hans, i mitt tycke, ganska moderna glasögon kom med clip-on solglasägon .. Oj, oj ..
    Däremot har min (amerikanske) man fått för sig att träskor är coolt .. så min mamma har köpt ett par och skickat hit (till USA). Han är så himla stolt över sina träskor .. Inte är väl träskor coolt .. eller är det jag som är lite efter igen ...

• Petra74

Vilken stor ruta det blev!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!