• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • a02270

åh Kristina 07, nu blev jag lite sugen på att baka mördegskakor.

• zukigirl

Liinda_e:
    Jepp! För att vara en snorunge så är du otroligt vis!
    När jag fyllde 30 hade jag ingen 30-års kris...Jag tyckte för första gången att jag var en riktig kvinna! *s* Låter kanske skumt men så var det...

• Dallas

tillbaka i hemmets lugna vrå igen! Jag tror jag är för gammal för att festa hela natten.... Jösses vilken migrän jag hade i måndags!!! Jag sa att jag aldrig ska dricka igen.. *hmmmmm* Har vi hört det förut??
    Hur kommer det sig att om man äter nåt som man blir sjuk av, så äter man inte det igen. Men ett rejält bakrus glömmer man snabbt, och dricker alkohol igen ett tag efter??????!!!!

Gröna bliar är klart godast, fast gottegris som jag är äter jag ju givetvis upp alla färger

Igår hade vi kanonväder och tillbringade dagen på stranden, idag regnar det igen. Så ända in i h**vete tröttsamt!

Roligt att fler gamlingar hittat hit

• Liinda_e

jag förstår faktist precis vad du menar....
    jag ser nog dum ut när alla mina vänner drar den klassiska snart/passerat 30 kommentarerna till varandra och jag bara himlar med ögonen och tycker det låter underbart...

• Kristina07

...och inte minst...

Sex blir SÅ mycket bättre med åren...

• Liinda_e

vill gärna ha en kaka....
    tänkte baka ngt gott men har inga ägg hemma?
    förslag?
    gillar inte hårda kakor :(

• Kristina07

Chokladbollar!!! *dreglar*

• Liinda_e

ja det där med sex har man ju hört att det blir bättre med åren........för KVINNAN men hur blir det med männen egentligen????? ....
    ni kloka kvinnor som vet...

• Liinda_e

mmmm choklad bollar var såååååå gott tills man ätit rakt ur bunken med sked i över ett halvår.......
    mer förslag?
    den där kakan med solros frön lär ju inte helt dum!

• Kristina07

Liinda...

varför tror du vi har yngre män???

*fnissar* Kanske inte bara därför...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!