• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

För en gångs skull är jag normalfärgad i håret. Skall inte ens göra slingor inför den stora dagen! kors i taket. Annars tycker jag det är snyggt med ljusa slingor. Lever kvar lite i 80-talet.

• Tula_Backe

Vad ska jag göra då som inte kan färga blonda slingor? =) Jag har blåsvart hår ju... ;)

• burken

God morgon i ottan!

Hur står det till damer? Idag har det varit en rivstart på jobbet! Bubblar nästan värre än här inne på BT! Phu, känner att pulsen sticker iväg lite lätt. Undrar vad det är med mig, dras alltid till konstiga arbetsplatser.

Det kan ju vara att jag aldrig kan hålla tyst iofs. Blir så trött på att det är sådan hiarki. GRRRRRRR fixar inte riktigt det här med massa "fruntimmer" som skall jobba tillsammans.

Nu är det jag som skall söka det där jobbet som sys admin!!

• Tula_Backe

burken

God morgon

skönt att höra att det är fler än jag som har en konstig arbetsplats. Jag har mer än en skum jobbarkompis

• Kristina07

Blå slingor då?

Guldfärgade slingor kan vara jättesnyggt i svart hår också. Finns att köpta ungefär som Mascara. Fast det funkar inte om du har väldigt lockigt hår.

• Tula_Backe

Har funderat på riktigt blå slingor vi får se om det funkar.

• burken

Hmmmm är en sådan där som har sparat till långt hår inför den stora dagen. Och nu är jag så jädra sugen på att klippa av allt. Skall bara härda ut ett par månader till. Eller kanske klippa sig i Milano?

Du skall bara veta vilka konstiga arbetsplatser jag har jobbat på. Suck! Det ena värre än det andra. Och nu sitter jag lite skumt till, har blivit utlovad att jobba med ett digitalt projekt, som bara förhalas hela tiden, man står med ena foten i smeten och stampar men det är så förbannat demokratiskt att inget händer. Så frågan är vad man skall göra. Måste ha erfarenheten för att kunna gå vidare känns det som. DVS än är inte kossan helt utmjölkad. He he he

• Yllo

God morgon!

Har väl en bra arbetsplats... även om jag har några idioter som jag jobbar med. Varför ska det vara så svårt att förklara för vissa blondiner hur en telefonsvarare fungerar??? *suck*

Varför inte rosa slingor??

• Kristina07

Där jag jobbar är det nästan bara män. Jag tycker det är suveränt. Rekomenderar "manliga" arbetsplatser.

Raka rör och inget svammel!

• Tula_Backe

burken

mitt hår når förbi rumpan ska def inte klippa mig =)

Vad jobbigt det är när dom säger en sak men gör något helt annat...
    Jag jobbar på en gravt mansdominerad arbetsplats vi är 3 kvinnor och 60 talet män, men jag har upptäck en klick i denna manshög som är värre än kärringar så mycket skitsnack och skvaller som dom stör runt sig du anar inte..... Helt otroligt.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!