• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Ett armband i silver och pärlor hittar du säkert till ett väldigt bra pris på Glitter Vem har sagt att det måste vara äkte?? *fniss*

Ditt fina NK-nattlinne får du nog snäll spara till er 1-åriga bröllopsdag.. då borde maken ha lugnat ner sig så pass att han kan behärska sig

• burken

Smart! Det skall jag tänka på.. men vetdu jag skall nog jävlas lite och ha det på mig ändå. Kanske dagen innan? hehehe ge något att tänka på menar jag

• Yllo

Aha! Du vill att han ska vara så vild av åtrå på bröllopsdagen att han nästan sliter av dig klänningen i kyrkan Vilken ruggit bra idé.. att inte jag tänkte på det

• burken

mmmmmmmmm man kan faktiskt inte tänka på allt i sådana tider! Men erkänn att jag fick valuta för de blonda slingorna!?

• Yllo

Jepp, det fick du Undrar om jag också kanske kan komma på saker om jag lägger blonda slingor i mitt hår *funderar och trummar med naglarna mot skrivbordet*

• burken

Det tror jag. Alltså jag har förstått att har man massa blonda slingor kan man komma långt här i livet.

- Spela in TV
    - Sjunga en låt
    - LiveTV på webben
    - Operera brösten ett par gånger
    - Pluta med läpparna!
    - Och inte minst så får man kanske kanske vara med i Playboy-världen!!

Eller så kan man få Rosingfeber!

• Yllo

Glöm inte att du kan stå där med en skiffnyckel i handen och se allmänt dum och oförstående ut så kommer ett helt lass med karlar springandes för att hjälpa till *hehehehehe*

• Yllo

Fast jag märkte då inga fördelar med att vara blondin på den tiden jag var det Kanske för att alla visste att jag egentligen var brunett

• Kristina07

Jag brukar vara blond på sommaren och mörkare på vintern. Egentligen har jag väl råttfärgat hår, en himla piffig kulör!

Men jag har nog inte sett min "riktiga" hårfärg på sisådär 15 år.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!