Själv börjar jag få ångest för smyckevalet. Skall ha jätte-fina örhängen som min mormor fick när min mamma föddes. (Mormor finns inte mer) De är visst värda en hel del fick vi reda på. Hur som helst, de är i silver och jag har inga silversmycken! Men så fick jag ju göra ett fint litet silverhalsband på min hippa som blir kanon till. MEN armband då? Får man ha guld där? Har mina favvisar som jag väldigt gärna vill ha.
Hm,,,,,,,,, allt har pärlor i sig så det finns ju iallafall en röd tråd. Men så såg jag någon bild med en tjej som hade likadant halsband och armband som vart så himla fint! Har inte tid eller råd eller ork eller lust att ge mig ut på stan och fixa sådant. Smycken är egentligen inte min grej. Eller allt lulllull runt detta bröllopspektalt, men än så länge har det varit förbannat roligt och smittad har jag blivit. *Tittar stolt på mina långa fina nyfilade naglar, som aldrig annars filas på* Köpte ett nytt nattlinne för att ha på b-resan. På NK! Sexigt för att vara mig och SNORDYRT! någon måtta på dumheterna kanske det får vara