• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Yllo
    Exakt! Tänk om det är nån konstig person som druckit latte ur koppen man just ska dricka ur.
    Jag hade med mig egna lakan också, stenmanglade såklart. Vem vet, hotellpersonalen kanske bara låtsas bädda med rena hotellakan

• Kristina07

Och egna linnelakan. Sängkläderna på hotellen är HELT undermåliga!

(Sidenlakanen kan man bara inte erkänna i vår aktningsvärda ålder).

Hur är det Yllo har du någon hemsida???

• Kristina07

Ok, det där skrev vi precis samtidigt.

• Kristina07

Man kanske ska låna barnens luskam och ge sig på grannens katt?

• Dallas

Kristina07
    Jag funderar på att finkamma grannens hundar inför morgondagen. Vi ska ju bo på hotell igen, Big Bengt. Jag är lite orolig för att sova där.... tänk om vi blir rånade på natten!! Bäst att ta med vårt nya larm för överklasshem på denna resan

• Dallas

Jag var precis inne och kollade på vår hemsida; Tack för inlägget zukigirl!

• Kristina07

Något måste jag väl skylla på????

Jag kan välja på att skylla på min höga ålder eller på att jag är blond (vilket jag är för tillfället).

• Yllo

hemsida och hemsida... Det går väl att diskutera Jag har ingen så där fin hemsida som alla andra har.. känner helt enkelt inte för att sitta framför datorn när jag kommer hem från jobbet.. Sitter ju här hela dagarna... Däremot finns lite bilder här... groups.msn.com/yllo/shoebox.msnw

• burken

Men jag har faktiskt ingen hemsida! Ändå räknas jag nog lite som en "tekniknörd" beroende på vem man pratar med. (Har ändå läst systemutveckling en gång i tiden): Men planer finns det alltid. Skall erkänna att efter ett tag här på BT så lockar det mer och mer att visa upp sina fina bilder. Vi har registerat en www adress så det finns ju utrymme.. det skall bara göras oxå..

Kanske borde spana lite på detta. Tycker ju om att ta kort och har ett dussin eller om det var två

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!