• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Jobbet handlar om att vara projektledare för ombyggnadsprojekt av lokaler som används för medicinsk forskning.

45 min enkel resa är nog rätt vanligt i Stockholmsområdet men jag har varit bortskämd att ha nära till jobbet när barnen varit små.

Älsta grabben går sista året på fritids i år, sen är det meningen att han ska gå hem själv. HUA! De har något som heter fritidsklubb för elever i åk. 4,5,6 men jag vet inte hur det funkar. Mannen kommer hem tidigare än jag, men jag gillar inte att vara så långt bort om det är något.

Mycket att fundera på.

• Kristina07

Ja det är just det. Ett intressant job långt bort eller ett minder intressant och mindre välbetalt jobb närmre?

Jag vill också åka till Köpenhamn!

• Dallas

Kristina07
    Hmmmm, ja det tål att tänkas på länge!
    Häng på till Köpenhamn!
    Bussen går 06,15 från Uddevalla i morgon, fortsätter därefter söderut.
    Jippiee, vad kul alla vi gamlingar kan ha på en sån resa! Männen också förstås

• Kristina07

Det är ocskå ett tecken på vår höga ålder att vi hellre tar med våra män än åker ifrån dem.

Jag har mycket roligare om min älskling är med.

• Dallas

Ja om inte annat för att hålla koll på oss/ vi på dem Samt betala för ALLT moooaaahahahaha Fy vad jag är elak egentligen.
    Klart han måste följa med!!!! Det är ju en romantisk weekend vi ska ha!!!!

• zukigirl

Dallas: Jag står vid avfarten till Stenungsund kl 06.45 då! Vaddå inte stanna på motorvägen? Du får prata med busschauffören ju!

• Dallas

Jiiiihaaaoooo! Ja det är klart att han får stanna, alla hur ju rätt att få åka med på bussresa
    Jag håller nu på att välja ut vilka av mina sexigaste tjocka nylonstrumpor jag ska ta med. Det är ett riktigt dilemma! Jag kan nämligen inte ta med alla, jag ska ju ha plats för annat också.

• zukigirl

Dallas : Annat!!?? Men det finns väl inget som är så viktigt som tjocka strumpebyxor!!??

• Dallas

Jomen lite parfym, tandborsten,rena underkläder, ombyte, plattången behöver jag ju ha med mig. Lurar på att slänga ner det i en Maxipåse

• Dallas

Okidoki! Vi se i morgon då zuki! Ska logga ut och se på Tv en stund, sen sova

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!