• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Usch.... känner mig faktiskt lite låg idag... Tror jag ska hålla mig borta från datorn lite eller så åker jag och handlar så jag kan dricka några glas vin sen istället...

• Kristina07

Men Zuki då?????

Tar du ett glas vin åt mig också då. Har infört alkohol förbud i veckorna efter allt semesterfirande.

I förrgår när det var en jättefin kväll blev jag lite sne på mig själv när jag inte fick sitta i trädgården med ett glas vitt vin, men bara det är väl anledning nog att bromsa.

*skittråkigt att vara gammal och förståndig ibland*

• burken

Nämen! VAr det gårdagens catfithg som satte sina spår?

Bra ide med vinet!

• åsita

Ursäkta att jag lägger mig i här...Brukar finnas på andra trådar annars...

Men var det någon som sa catfight?

I´m in!

• Kristina07

Ja tyvärr kändes det att det var dags.

Både ur alkohol och kalorisynpunkt.

• burken

www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2422520.html

Men snegla bara in, man kan lätt fastna och de viner mycket popcorn. Fast idag är det nog rätt lugnt tror jag.

Känns tryggare här bland mina mogna vänner! Lugnt och tryggt och skönt.
    *snor åt mig lite kladdkaka med extra hallon och grädde*

• burken

Men! Det var ju inte här det åts kladdkaka! Ja ja lite vin funkar oxå!

• burken

Har ni märkt en sak tjejer?

Idag på torget!?

OLDIES RULES!!

• zukigirl

Vad fan nu får jag försöka rycka upp mig lite. Ska bege mig in till Tårtdecor och shoppa lite tror jag. Brukar bli på bättre humör efter lite shopping!

• Telemarkgrrl

Hej igen tjejer!

Du och jag zukigirl, du och jag! Jag känner mig också låg idag. Har just kommit hem efter mer än två veckors semester i Frankrike och har drabbats av en rejäl post-semestruell depression. Varför kan man inte jämt få ligga i en solstol med en bra bok och sippa kall cola?

Det enda positiva som har hänt idag är att vågen har pajjat så jag kan inte se hur mycket jag har gått upp under semestern. ;)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!