• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Tula_Backe

strör skulle det stå =)

• Yllo

HA! Karlar kan vara ena riktiga skvallerkärringar dom med har jag märkt

• Kristina07

*viskar* fast jag tycker nog att tanter är värre.

• burken

*Viskar lite högre*

Det tycker jag oxå!

• Yllo

Oj ja.. jag instämmer *mummlar lågmält*

• zukigirl

ahhh... hår-prat! Jag har oxå sparat mitt hår. Nu når det ner till svanken men jag är oxå trött på det ska jag erkänna. Men ändå är jag typen som varken vill eller kan stå i 1 timme på morgonen och styla håret.... Inte när man kan ligga kvar i sängen! Så långt hår passar eg mig utmärkt. Speciellt som det är lockigt och det inte syns om jag nyss har stigit upp. Det ser likadant ut iaf! Mitt är ju mörkbrunt, har funderat på att göra en vit slinga precis vid luggen...

• Yllo

Jag var så lycklig när jag en vecka efter vigseln traskade iväg till frissan och sa "Klipp det axelkort" Hon tog väl av närmare 40 cm då och det var så skööööönt

• zukigirl

Yllo :
    Jag har lovat min frissa att efter vigseln får hon göra vad hon vill... Hon såg så lycklig ut så jag blir lite misstänksam!

• Yllo

Oj oj oj... det där lät oroväckande zuki! Jag sa tidigare till min frissa att hon fick göra som hon ville, bara det blev snyggt. En gång så kom jag från frissan halvgråtandes. Jag var rakad från nacken upp till halva huvudet, snaggad med 4 mm snagg resten av huvudet och så en säkert 10 cm lång lugg som skulle stå rakt upp!! Jag såg för j*vlig ut!! *skrattar gott åt minnet*

• Kaffemoster

Är det helt ute med ljusa slingor :( .. Jag som tycker det är jättefint .. men jag har svårt att hänga med mode svängarna ...
    Här i North Carolina är det OK, så modet ligger några årtionden efter .. men när jag kommer hem till Sverige, känner jag mig alltid som "kusinen från landet" ...
    Jobbar också på en mandominerad arbetsplats .. och visst skvallras det .. men mer öppet. Inte så att några utvalda skvallrar ihop, utan alla pratar mer med alla ...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!