• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Rekomenderar örhängen för en "instant mood lifter"

Inga storlekar som stramar och man känner sig SÅ mycket fräschare.

(har inte köpt nya sen bröllopet, börjar bli kris)

• zukigirl

Örhängen är bra! Väskor likaså! hmm... kanske skulle kosta på mig en väska istället för en massa tårtgrejer? Dom sakerna måste jag ju ändå köpa...Kan jag ju göra sen istället!

• Kristina07

Väska eller öronhängen!

Rapport imorgon!

Jag ska till IKEA om 10 min, blir säkert ett och annat inköp där.

• Telemarkgrrl

Äh, jag kör på vin istället, maken blir så trött om jag kommer hem med mer shopping. :)

• zukigirl

YEEEAAAHHHH!! Tänk vad lite shopping, skräpmat och "kan-inte-sitta-still-musik" kan göra!!! *svänger på rumpan* Bäst att lägga en flaska vitt i kylen med iaf humöret sjunker framåt kvällen!
    Det blev en röööööd väska förresten! Och ja, lite tårtgrejer med!

• Dallas

Jag smiter in lite hastigt, har läst lite i tråden ; Frustar Men halllåååå Royal Doulton!!!!!* nu satte jag Smirnoff ice i halsen* Menar ni att ni missat detta!?
    Idolen Hyacints bästa koppar som Elizabeth ABSOLUT INTE får dricka ur, är ju R D servisen!
    Okidoki zuki, du får dricka nåt annat då. sprit? går det bra. jag har slut på saften

Vi klarade oss helskinnade från H C! Ingen kidnappning

• Dallas

Hade lite väl bråttom. Jaaaa sannerligen, shopping, skräpmat och gott dricka piggar alltid upp! Fråga mig, jag vet. Lider lite av pms nu, så jag shoppar loss som en galning, vräker i mig mat!
    Vi ses väl i morgon

• Kristina07

IKEA gudarna var inte med oss igår. ALLT vi ville ha var tillfälligt slut.

Och vi hade så svårt att komma överens, och sen när vi äntligen lyckats enas SÅ fanns grejjerna inte. *suck*
    Får bli en kompletterande trip till IKEA Barkaby.

Eftersom vi köpte hus i november och gifte oss i juni så har vi INGA pengar att lägga på roligheter. Börjar kännas faktiskt. Jag är inte van att inte kunna gå ut och spontanköpa en röd väska eller ett par glittriga svängande örhängen. De senaste inköpen jag gjort har varit *matta till mellantjejen *en spade och kratta till vår nya trädgård *färg till köket *en ny dörr till tvättstugan med handtag då och karmen måste man också köpa separat....

Osv. inga kul grjejer direkt.

Men det kommer väl bättre tider!?! I september ska vi köpa nya radiatorer, DET blir väl kul?????

• burken

Vill inte verka tråkig men risken är att det inte blir så kul???????????

En annan sparar ju slutspurten inför den stora dagen, inget roligt det heller. Men sedan skall det minnsannemig shoppas.

(Skall ju till Milano om en månad, har hört att det finns bra shopping där... har månnnnnnnnnga månaders förslust av shopping att ta igen!!!

• burken

Men vad är det med er oldies? Har ni inte mjukad upp lederna än? Det är ju för sjutton snart dags för elvakaffet!!

Tänk på att det kan vara sista dagen man kan ödsla tid på att hänga på torget så här ofta. Semestertiderna är över... FAst jag har ju jobbat ett par veckor så det kan ju funka..

Gör idiotgöra på jobbet i brist på annat och har förbannat tråkigt!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!