• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Tur att ni finns tanter!

Behöver få ventilera lite. Mannen är så förbannat logisk. De brukar ju säga att när kvinnor berättar om ett problem så vill vi att någon lyssnar, vi vill inte ha en lösning.

När jag berättade för mannen att jag var ledsen och kände mig misslyckad så sa han "då får du sluta känna så"....

Härligt med stöd!

• Dallas

I`m back! Härlig minisemester har vi haft!!
    Kristina 07
    " då får du sluta känna så" Jag har också fått det svaret! Visst är det ett härligt svar, INTE!
    Det är tråkigt när man bråkar, hos oss är det mest jag som bråkar för mannen är ju som sitt stjärntecken stenbock ; lugn,sansad, blir sällan arg bara lite sur. Men OM han skulle bli arg, då blir han rejält f*rbannad

Zuki
    Jag ser att du satt vid datorn istället för att kliva på bussen i fredags... hmmmm jag t o m hotade chauffören så att han skulle stanna. Vi såg ingen zuki i ösregnet
    Om ni vill kan ni läsa om vårt lilla äventyr på hemsidan. Det står i dagboken.
    nestorsson.weddingannouncer.com

*viskar lite*
    Jag ska nu försöka läsa ikapp en annan tråd där några av oss gamlingar också håller till.... paniiiktråden

• zukigirl

Dallas... Neeee... just då satt jag inte vid datorn. Då låg jag nerkrupen i min goa säng och gosade med mitt täcke! Var det bra i köpenhamn då?

• Kristina07

Jag får väl ta min rullator och halta över till PANIK!!!! tråden då... :)

Nu har jag sett bilder på Dallas, jättefina bröllopsbilder! Gillade verkligen din klänning och särskilt buketten.

Har ni andra hemsidor skulle jag gärna se dem också. Själv har jag ingen hemsida, hör ihop med att jag inte är 17...

• Berner

Fyller snart 40 ,mycket snart. Ingen ide´att förneka det längre....

• Dallas

Zuki
    Nej du gjorde ju inget inlägg, men jag ser ändå att du satt och tjuvläste jag har spårningsprogram i min dator så jag har koll på alla jag "pratar" med
    Ni tror mig väl????

Yllo
    Jag hade självklart med mig gördeln, hårrullarna,hattarna och läggningsvätskan... och min Royal Doultonservis man kan ju inte vara säker på vad för kopp man får dricka ur annars!

Kristina07
    Tack!!! Roligt att höra

• Kristina07

Läste igår att man skulle ha med sig "loppfrön" när man reser för att hålla magen igång... Där går gränsen!

• Dallas

Loppfrön
    Ska man jag grannarnas djur då för att få tag på loppor då???? Jag fattar inte....

• Dallas

Nämen JAGA inte jag grannarnas djur ska det ju vara , kan ju missuppfattas som norrländsk dialekt

• Yllo

Psut! Va skönt att höra att du kom ihåg allting Dallas! Speciellt tekoppen.. den är ju en mycket viktig grej att komma ihåg. Man måste ju ha sin egna kopp med sig för man vet ju aldrig vad det varit för löst folk som druckit ur de andra kopparna *rynkar fisförnämt på näsan*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!