• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Zukigirl, vart är ni?
    Vi har hunnit med ett antal i sommar. Mellan Piteå och Sydpolen.

Kolla även denna sida:

www.aventyrsbada.nu/

Jag ska snart iväg på ännu en jobbintervju. Känns som jag snart intervjuat på varenda arbetsplats i Stockholm.

• zukigirl

Kristina07 : Norr om Göteborg. Jag hittade ett i Åby. Dit hittar jag så det får bli det. Fast dom har bara öppet till 15 så det får bli att åka i morgon istället. Men det var okej för dom. Satte dom till att städa sina rum nu istället. Tjänster och gentjänster du vet! Du får iaf åka på intervjuer, här har det stått stilla ett tag med det nu. Verkar som om det har stannat upp lite med lediga jobb nu under semestern?

• Kristina07

Ja denna intervju är intervju nr 4 för ett jobb, träffade dem i juni, och nu vill de finalisera det hela...

Sen har jag sett 2 till på nätet som jag ska söka.

Det jag ska till idag är lite för långt hemmifrån för mig, blir nog tradigt att resa 45 min vardera vägen varje dag.

• Kristina07

Var är ni?

Jag jobbar idag och solen skiner ute :(
    Barnen är med sin pappa i Borlänge (på äventyrsbadet).

Jag längtar till lunchen.

• zukigirl

Kristina07 : uhhh... 45 minuters resa på ett håll är ju inget man precis drömmer om. Vad är det för jobb?

• Dallas

Jag sorterar alla mina överklasskreationer, som jag ska ha med mig till Köpenhamn. Jag ska ringa mamma och fråga om hon har en Hyacinth-blå.. Tack för tipset zuki
    Vi hade soligt och varmt igår, idag regnar det som omväxling

• Yllo

Åhhh... härligt det är fint väder idag Även om det är trist att sitta på jobbet

Kristina07: Huga... 45 min resväg enkel väg?? Bläää.. fast min bror och ex-svägerska hade ganska så långt till jobbet tidigare.. Bodde i Norrtälje och jobbade i Södertälje Tog väl dryga 2 timmar enkel väg till jobbet och hem ska vi inte tala om

• zukigirl

Dallas: Ja visst är det trevligt när det regnar lite! *not* Ska ni iväg till Köpenhamn? åhh... vad avis jag blir nu! Jag vill med åka dit! Vart ska ni bo?

• Dallas

Ja du får gärna följa med! Jag tror mamma har två blå resväskor
    Vi åker med Resemakarn, bussresa. Vi ska bo på Comfort hotell. Ska bli sååååå härligt att komma iväg en helg!

• Dallas

Usch vilka långa resor en del har till jobbet! Jag har 5 minuter med bil... dock inte världens roligaste,inspirerande bästa jobbet, men i alla fall kort väg.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!