• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Jag vågar inte lägga ut någonting på internet, så himla paranoid!

Den enda som sett mina secret box bilder utom mannen då är min mamma... Och hon var inte överförtjust... *fniss*

• burken

Oj SB bilder vågar jag nog inte lägga ut. Men lite nojjig är man allt annars ändå.. var helt hemlig förut här inne på BT men har börjat släppa på det.. funkar ju inte att vara hemlig.

Förresten när jag skulle göra SB-bilder: Skulle inte berätta det för någon. (Är väldigt inte mig att göra en sådan grej). Så hur som helst, jag och min mamma skulle ut och spana underkläder. (Tidsnöd! dagen innan SB-bilderna skulle tas, man vill ju ha just de underkläderna) Hur som helst. Hittade jättefina underkläder till slut! Efter mycket om och men. Ändå problemet var att det inte fanns i min storlek! Så vi vart tvungna att beställa! - Vad göra!?

Ut och försöka hitta på något.. gick ju inte, fick berätta för mamma högröd i fejan och mumlandes.. jo du förstår att...

- MEN det skall väl inte ut på Internet?! När det var helt klart för henne tyckte hon det vart buskul! Sken upp som en sol och sa

- Vi går och frågar om vi får låna BH:n/korsetten och "får jag följa med?"

Så det hela slutade med att vi gick tillbaka och förklarade allt och fick låna med kläderna och min älskade mamma var med ute på åkern och slafsade i leran!

Ja jösses! Frågan är om man skall berätta det för guben! Det kommer väl i sådanafall vara det enda han tänker på!

Svärmor i gyttja! Ha ha!!

• Kristina07

Just det, jag hade glömt secret box bilderna i åkern! Vilken höjdare!

• Dallas

zukigirl och Yllo
    Ååå va fina hemsidor ni har! Jag har kollat in dem noga.

zuki
    Vem vet, jag kanske lägger till/kopierar eller rent ut sagt snor din idé " Visste du detta". Jag tycker det var en kul grej!

Yllo
    Vilken fin klänning och bukett!!!!!! Jag håller med dig, när du kollar frisyren SUPERBRA foto.
    Jag har sagt det förut och säger det igen:
    Du är suverän på tårtor! Smakens! *torkar mig runt munnen*
    Tar du beställningar?? Jag älskar kakor,tårtor och godis

• zukigirl

Dallas: hehehe... sno på du så mycket du vill!

• Dallas

Verkligen snällt! Jag kan bjuda dig på kaffe i min fina Royal Doulton kopp som tack för idén!
  • Yllo

Dallas: Tackar *rodnar av glädje* Synd bara att frisyren inte blev lika bra på bröllopsdagen som på provkamningen

Ja, jag tar faktiskt beställningar på tårtor Fast kan ju inte leverera annat än i Stockholm och på Åland *fniss* Är ju ännu bara en glad amatör, men blir bättre och bättre

• Kristina07

Yllo: Missade tårtorna vid tidigare besök på hemsidan, verkligen urfina! Är de lika goda som de ser ut????

Vilken sida stan håller du till på?

Undrar om vi inte har samma vigselring? Schalins Neapel?

• zukigirl

Dallas:
    hmmm... är nog inte riktigt gammal iaf för kaffe har jag aldrig lärt mig dricka och vad är Royal Doulton för nåt? *duckar*

• Yllo

Kristina07: Jag håller till på södra sidan av stan.
    Enligt min man är mina tårtor godare än vad de ser ut
    Njaaa... vi har nog inte samma vigselring. Min är gjord hos en guldsmed för att passa ihop med förlovningsringen, vilket inte Neapel gjorde. Min ring är rundare än Schalins, sedan har jag Flanderslipade stenar i min + att stenarna är infattade i vitt guld och resten i rött guld

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!