• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Har just druckit kaffe och skvallrat med de andra "tanterna"...

Givit bort en hel kartong med "urvuxna" leksaker. En rosa strykbräda, 2 dockvagnar mm. Så skönt att bli av med.

• Yllo

Hejsan alla "kärringar"!

Nu har jag kommit hem från 2,5 helt underbara dagar i Västerås Har haft det så kul... + att jag faktiskt drack lite vin också (vilket maken inte vet om *hihihi*)
    Har shoppat loss lite också så det blev en hel del att släpa med sig hem. Hittade mina favvoskor till det otroliga priset av 99 kr paret så jag passade på att köpa 2 par

Nu ska jag nog gå och gosa lite med maken.. han har ju varit utan mig i några dagar nu

• Dallas

Hallo girls!
    Yllo
    Bra pris på skor!! Det är så kul att hitta nåt på rean.
    Oftast tycker jag att det mest är skrapet som hänger på fyndstängerna, eller om man hittar nåt är det bara i stl 32 eller stora storlekar kvar (gäller kläder och skor)

Idag åker vi till Göteborg, håller tummarna för en solig kväll. Nu är det grått... Vi ska ut och se på nattlivet. Funderar på Gretas, där brukar vara kul!

Nu drar det ihop sig tll 11-kaffe ju! Kitteln ska fyllas nu. Vi åker om en timma, så det är bra att ha druckit kaffet innan

• Yllo

Kristina07: Jag (eller rättare sagt vi) ska också köpa radiatorer nu i slutet av augusti början av september *ser så stolt ut* Äntligen ska jag få varmt även i källaren

Satt precis och räknade ihop hur mycket pengar jag spenderade på mig själv under dagarna i Västerås.. Hamnade på 980 kr + mat och vin Inte riktigt vad jag planerat... men det är ju så svårt att motstå lite shoppning när andan för ovanlighetens skull faller på

Idag har maken fått en lekkamrat som kommit över. Dom är ute och gör Tullinge med sina moppar!!! Ja tjejer, ni läste rätt.. MOPPAR! Stora vuxna karlar som köpt sig varsin moppe och är ute och buskör som ena riktiga 15-åringar

Själv sitter jag fast hemma med marktjänsten. Tvättar sista maskinen och skall snart ta en fight med dammsugaren
    Nåja, jag ska snart shoppa lite till så jag får väl se duktig och snäll ut ett tag nu så kan gubben inte klaga över att jag bränner några tusen till *fnissar lite elakt*

• burken

Jag har tråkigt! Och det är över en timme kvar till jag får gå hem!

(Känns lite bättre att tänka på att jag jobbar övertid, så att jag kan vara ledig och åka på bröllopsresa i 3 veckor *räcker ut en rettunga*)

• Yllo

Så sitter man på jobbet igen. Vi pratade faktiskt igår om att vi skulle ta en veckas semester om 2 eller 3 veckor. Tar ju 3 veckor i december då vi far på vår efterlängtade bröllopsresa (i alla fall kallar jag den så, medan min man kallar det en vanlig semesterresa *fniss*).

• burken

God morgon i ottan Yllo!

Så vart skall ni åka?! Visst är det ok att ha något att drömma sig bort till? Längtar nu!

• Kristina07

Kunde inte hålla mig borta....

GOD MORGON! Välkomna till verkligheten, ni som börjar jobba idag.

Jag ska jobba stenhårt denna vecka och tar semester nästa vecka, veckan därpå börjar barnen skolan.

• burken

Hm,, märks det inte att jag har jobbat i flera veckor?! (Om inte som medlem i den prestigefyllda oscarsjuryn)

Skönt att vara på banan igen?

• Yllo

Burken: Vi far till Thailand i tre veckor i december Längtar som en tok redan nu! Längtar efter att ha råd att ta massage varje dag (om man så vill), besöka Tigertemplet och klappa tigrarna, sy upp kläder!! och bara koppla av och äta gott *ler drömmande*

Visst ja, ungarnas sommarlov är snart slut Jag har redan bestämt att nästa sommar så får dom banne mig ta ett sommarjobb så att dom får lära sig hur kul det är att jobba året runt och bara ha 5 sketna semesterveckor per år

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!