• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Välkommen a02270

Glöm inte att lägga upp dig i listan!

Bäst före datumfrågan, det beror nog på vad det är för något. Min blivande som inte fyllt 30 än, 2 år kvar, skulle aldrig kommma på tanken dock

Du ligger kanske i gränsfall med åldern där

Broderar korsstygn gör jag, när andan faller på. Det har jag faktiskt glömt att berätta.

• Telemarkgrrl

Hej a02270!

Duktigt att läsa 76 sidor!

Vad det gäller ålder på mig själv så är det snarast ett bäst-efter-datum som gäller. :D Men med mat så håller jag stenhårt på bäst-före-datum. Betyder det att jag inte är en riktig tant då?! :o

• Tula_Backe

Jag älskar att brodera men skulle aldrig komma på iden att äta eller dricka gamla saker

• burken

Vad räknas som gammalt då? Det är klart om det börjar krypa saker ur påsen, eller ryka lite misstänksamt då kanske det inte är så yummie direkt

Jag håller på att popa popcorn förresten, någon som är sugen? Kristina07? Zukigirl?

*öppnar påsen och doften sprider sig, tar en handfull näve och .....*

• Yllo

*sträcker mig över till burken och tar en näve popcorn*
    Ja, vad räknas som gammalt? Vissa saker har ju ingen bäst före dag, medans vissa saker ska man nog akta sig för om datumet gått ut.... Tänker på den där godisbiten min man gömt och glömt bort.. vi hittade den när vi flyttade och jag kan ju lungt säga att den INTE såg så apptitlig ut längre *urk*

• Yllo

Oj, glömde säga "TACK" burken *rodnar generat* Tänk att jag bara kunde korpa en näve sådär utan att säga tack *skäms som en hund*

• Kristina07

*flämtar* Ropade ni på mig?????

VET NI VAD????? Mina barn kommer hem idag! De har varit hos sin pappa i över 2 veckor och jag har längtat ihjäl mig!
    Drömde mardrömmar om att de ropade på mig, vaknar mitt i natten och hör dem. Och så är de inte hemma!

Snart, snart får jag se dem!

• zukigirl

Mitt bäst före datum har nog gått ut för ett par år sedan. men min sambo verkar inte bry sig!?

• burken

Härligt Kristina! Vad skall ni hitta på då? *smackar med mina popcorn och funderar på om Kristina vill ha ett eget paket till sig och sina barn*

Yllo! Inte skall du skämmas!

• burken

Skulle ju göra en rolig gubbe 8-p

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!