• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken
    Skulle det ju vara! Nu gick ju poängen bort
  • zukigirl

Jaha... du drömmer mardrömmar om dina barn! Själv vaknade jag inatt av att jag drömde om mitt ex! Snacka om mardröm va!!?? *tar några popcorn från burkens burk*

• zukigirl

ovanstående inlägg var ju till kristina07...glömde det av bara farten...vissa dagar slår seniliteten hårdare än andra...

• Kristina07

Vi äter inget som passerat bäst före dag. Kan erkänna att mannen är petigare än jag (och han är ju yngre än jag är)...

"Hiva över lite färska popcorn, är du snäll burken?"

• Kristina07

Nja.... mardrömmen var just att de ropade, och jag var inte där.

Mardröm om ditt ex, HUA! *ryser*

De kommer hem rätt sent ikväll så det blir nog bara att mysa med dem och stoppa dem i säng.

I helgen ska vi vara hemma rätt mycket. De har rest sverige runt med sin pappa så jag tror de är trötta på att sitta i bilen, och glada att få leka hemma med kompisar och återupptäcka gamla leksaker.

• Kristina07

Kanske ett biobesök i helgen????

Finns det några bra barnfilmer på bio nu?

*smaskar på popcorn*

• burken

*tar fram bilarna jag vann på liseberg i helgen*

Barnfilmer vete sjutton, sådana känner inte jag. * gröna är nog godast iallafall*

Men en vuxenfilm som är grym är blood diamond med leo allas vår leo.

* eller vita? *

• Yllo

*mumsar i mig de sista popcornen och tuggar ur munnen*
    Jamen, nu fick jag ju veta varför jag sovit så dåligt i natt.. Det var Kristinas och zukis mardrömmar som höll mig vaken. *sträcker mig fram och grabbar åt mig ytterligare en näve ur Burkens burk*

• burken

ja det är nog så att de gröna är godast, frågan är om man vill köpa en hel påse med bara gröna *funderar*

Förresten, trevlig liten tråd vi har här!? *Vill bara visa uppskattning för att ni förgyller min dag*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!