• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • pudan

Hej på er alla tanter!

Nä, ingen semester här ännu på ett litet tag - tänkte vänta tills det fina vädret har anlänt Då väntar först tre veckor i Sverige och sedan i september en försenad bröllopsresa till Malta

Mannen har varit i Norge och slitit hårt ett par veckor och jag har varit helt nedgrävd i ett superbesvärligt projekt på jobbet.....Alla de små hjärncellerna har träningsvärk stackarna för att jag har pressat dem så mycket........Ska ut och pigga upp dem (??) och damma av mig själv med hjälp av litet go öl ikväll......

Bölande under solistens sång; jo tack jag bölade så att jag varit zebrarandig i nyllet om det inte funnits vattenfast smink. Å andra sidan snyftades det en hel del från gästernas bänkar oxå och när en av gästerna kom fram för att gratulera utanför kyrkan såg hon ut som om hon tittat på alla sorgliga avsnitt av Lilla Huset på Prärien och Djursjukhuset samtidigt

Litet bölande hör till - det gäller bara att undvika fulgråten. Ta med nån av morfars gamla hederliga snusnäsdukar så ni kan tjuta och trumpeta ordentligt!

• Yllo

Just nu har jag lagt renoveringen på hyllan för ett tag... Var ju så duktig och spacklade och hade mig för snart två veckor sedan.. men en liten incident som inträffade första dagen har tyvärr sabbat för mig
    Jag tappade greppet om en spackelsäck och bytte fort grepp.. Det högg till ordentligt i höger axel, men i vanlig ordning så ignorerade jag det... I helgen som var fick jag inte längre upp höger arm när jag skulle göra något.. Borsta håret var en omöjligthet så på söndagen for jag till akuten med min bråkande arm.. Det visade sig att jag lyckats slita av två muskler i axeln och att om dom inte läker av sig själv innan fredag så måste jag operera axeln *grrrrr*

Nåja, jag får väl nöja mig med att vara arbetsledare ett tag

• Dallas

Nu har jag bara 6 timmars slit på jobbet kvar, sen är det SEMESTER!!!!!!

• Dallas

Förresten, vi har snart målat klart nu! Bara vindskivan och runt ett par fönster kvar. Min nacke är mycket värkande nu!

• Dallas

Pssssscccchhhhhhtttttt! (ej treo-brus) Jag öppnade just en öl för att fira semestern som började för 33 minuter sen! Skål!!

• Dallas

Ja jag erkänner, jag smet 1 hel minut tidigare

• Yllo

Åhhhh.. semester.. Jag har 4 månader och en vecka kvar till min.. Fast jag ska kanske eventuellt ha en vecka i slutet av augusti också... men inget bestämt än.

• Rix

Har precis haft 9 barn hemma i 2 veckor, inte mycket datatid till övers då. :)
    Nu endast 4 barn och det är så lugnt och skönt.

• Dallas

Yllo
    Har ju inte ens kommenterat din axel!!! Stackare, sån himla otur! Ajajaj, hoppas det snart läker.

• zukigirl

Rix : Fullt upp med barn här med! Och en vattenläcka!
    Dallas: Gött med semester va!? Ska ni iväg något eller?

Yllo: Hur har det gått med axeln? Blir det operation eller?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!