• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Burken: En stående ovation till dig!! Jag är grymt imponerad av ditt mod Själv hade jag aldrig vågat stå där halvnaken på en åker och försöka se sexig ut.. Jag är inte blyg av mig och hade jag varit 20 år och smal som en vidja hade jag kanske övervägt ett vanligt secreet box, men nu 37 år och knubbig.... nej.. vill ju inte att maken ska tappa aptiten på mig
    Ser framför mig hans min när han öppnar paketet (min man alltså) och ser det vackra albumet med den lilla heffaklumpen, som är hans fru, utstyrd i något raffset och ett tappert försök att se sexig ut och ett panikslaget uttryck i ögonen *skrattar högt och gott, tur att man är ensam på rummet*

• zukigirl

Yllo :
    HAHAHA... Kunde inte ha sagt det bättre själv! Fast jag brukar kalla mig Barbamamma!

• Kristina07

Nu tycker jag ni är orättvisa mot er själva! *Sluta genast med det*

Jag gjorde secret box och fotografen var så duktig. Hon hade tips och idéer på vad som passar olika kroppsformer, och vill man så redigerar hon.

Jag fick en bild där hon redigerat bort ca 8 kg, men valde att inte redigera. Mina ärr på magen är också med. De är jag, och maken ÄLSKAR mig!

• Yllo

Kristina07: Förlåt *hänger skamset med huvudet* Det är bara det att jag inte gillar att vara med på bild.. Så fort någon tar i en kamera så försvinner jag helst.. Vår fotograf tog över 200 bilder av oss på bröllopsdagen och ungefär 15 av dessa blev hyfsade med tanke på att jag ser panikslagen och stel som en vaxdocka ut på nästan alla.
    Sedan har jag nog en hel del komplex över den där feta magen och de småa brösten.. även om min man försäkrar mig dagligen att mina bröst är helt perfekta "Mina små nallar" eller helt kort "Nallarna" kallar han dom

• zukigirl

Kristina07 :
    Näpp... jag är inte orättvis, jag är realist! Jag har absolut inget emot mina bristningar på magen. Brukar kalla dom min "medal of honour". Det är medaljen för det bästa jag har lyckats åstadkomma i livet. Däremot så är jag inte vidare förtjust i mina celluliter och allt övrigt "häng". Och jag vill inte ha dom förevigade kan jag ju säga! *s*

• Kristina07

Jag ser gärna mitt ansikte på bild....
    Inte så gärna kroppen så att ta Secret Box var ett stort steg.

MEN hon var så duktig! Tillochmed jag var nöjd. Och maken strålar. Har kommit på honom flera gånger att ligga i sängen och bläddra i det när han väntar på mig :) :) :)

• burken

Det var ju det som var min lilla egotripp. Och skall erkänna att när jag hade bestämt mig för detta och väl satte igång så bara försvann alla skamkänslor. Får väl se hur det är med dem när bilderna kommer dock..

Förresten gick allt så himla snabbt, hon fotografen sa bara vad jag skulle göra och det gjorde jag så var det med det. Men det är klart det kanske var lättare att vara ute ändå. Jag låtsades bara att det var bikini jag hade på..

• Yllo

Hmmmm... kanske man skulle köpa ett sådant där album till maken i 2-års present? *funderar* Om nu fotografen kan redigera bilderna kanske han/hon kan göra mig till en Dolly Parton?? eller kanske t.o.m. trolla bort magen.... *ivrig och förväntasfull*

• burken

Eller inte. Du är ju du menar jag.. alltså det var en sådan häftig grej!

• Kristina07

Zuki girl, allt man vill trolla bort trollar de bort.

Jag känner också att även om jag inte ser ut som när jag var 25, så är jag fräshare än jag kommer vara när jag är 65.
    Vi fnissar om att han kommer sitta på hemmet när vi är i 90-års åldern och skryta för de andra gubbarna!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!