• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Min gube är mer av en dektetiv han. Kan inte hålla något hemligt för honom. Han var iväg i veckan och jag passade på att fixa hans morgongåva..
    - Varför är min skjorta struken?
    - Vad är detta för lera
    - Varför ligger det lösogonfransar på toa?

:-P Dock måste ju gåvan få vara hemlig några veckor till

• zukigirl

burken :
    Lera? Ska ni ha gyttjebrottning!!??

• burken

FAN att jag inte tänkte på det. Det hade varit något det... nä, det innefattade fotografering och det var ute på en åker..

Ja du den historien kommer gå till historien. , ni skall bara veta. Det bästa är att det är så otippat mig så det finns inte..

• Yllo

Burken:
    Jag funderade först vad det var för gåva du planerat åt honom som innefattar lera och lösögonfransar.. Kan lungt påstå att min fantasi inte var oskuldsfull just då
    Snacka om observant karl du har!! Min skulle inte ens märka om jag kom hem och hade färgat håret blått!!

• zukigirl

burken :
    Vi väntar med spänning på den historien när det inte är hemligt längre!

• Kristina07

Yllo, jag tänkte precis som du...

Herrskjorta, lera och lösögonfransar... Spännande!

Men VAD jag smög med min Secret Box fotografering. Lånade pengar av en kompis så att han inte skulle märka att det saknades pengar på kontot. Hittade på ett möte en förmiddag då jag smet från jobbet. Och sen när jag skulle hämta fotografierna var han hemma när jag kom hem och jag fick smyga med albumet nedstoppat i byxorna under tröjan på ryggen...

Han blev TOTAL förvånad och jätteglad! Han skulle vilja ha fler, och mer vågade bilder men det vet jag inte om det blir....

• burken

Kan berätta att den är värd att vänta på :-d...

Trodde aldrig att jag skulle hitta på en sådan grej. Men jädrar va roligt det var!! Skall bli så himla spännande att se bilderna kan jag lova. (Lite egotripp för min del var det allt, har gått ner mycket i vikt och har inte fått ihop min egen självbild än. Hur det ser ut på ett foto och hur det ser ut i spegeln..)

Alltså jag tror nog att min gubbe kommer att bli alldeles till sig för det är så otippat att det inte finns i hans vildaste fantasi att jag skulle göra en sådan grej.. och inte nog med det, ute på en åker oxå! Ojojoj

• Kristina07

Kom det några förbipasserande?
    ;) *fniss*

• burken

Jo då det gjorde det! En folkabuss typ och grabbarna slängde sig ut genom fönstrena och tjoade.. där stod jag i bara BH mitt ute på en lerig åker.. (rapsfält, fotografen ville testa denna miljö.. jajamensan,, ner på knäna i leran och le och se sexig ut!! Undrar över just de bilderna :-d :-d)

Herregud! Är det bara jag som råkar ut för sådana där helt galna grejer?

• zukigirl

burken :
    Guuuud... jag är stum av beundran! Vilket mod du har! Jag hade aldrig vågat trots att jag är ganska "vild# av mig. Vågar inte ens ta vanlig secret box för jag tycker att jag är tjock...

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!