• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Yllo
    Okidoki!! Då var jag inte helt fel ute!

Vi haaaar solsken, vi haaaar solsken *sjunger irriterande gällt* Har inte sett solen på veckovis!!!
    (fast det ösregnade och åskade lite förut)

• Dallas

Yllo
    Jag ska slå till och också se på samma program. Ska bara mörda mördarsniglar först.....har så jag kan sälja

• Yllo

Ja, helt otroligt har även vi solsken.. men det blåser som attans!!

Min man springer omkring i huset som en äggsjuk höna och letar efter allt som han ska ha med sig i morgon (han ska iväg med grabbarna på någon typ av 1800-tals evangemang. Själv stannar jag hemma och spacklar väggar). Han måste också ha blivit senil för de sista 10 min har han varit och frågat mig 3 gånger om jag sett hans byxor och var handdukarna är... *no comments*

• Dallas

Nickar igenkännande åt frågandet och letandet Har du sett....??? Var la jag...???? Suck, jag har det så på jobbet också! Ser jag ut som om jag vet allt???? Står det i pannan; ALLVETAREN? Svar: nej

• Yllo

*Vrider mig av skratt så jag nästan trillar av stolen* Mitt ex ringer mig än i denna dag och frågar om jag vet var han lagt det och det Det är säkert 8 år sedan vi separerade och han har bott ihop med x antal tjejer sedan dess. Förr veckan ringde han mig och frågade om jag sett hans tempurkudde sedan han flyttade från Eskilstuna till Sundsvall (det är 3 år sedan)!

Undrar hur det kommer sig att både karlar och ungar alltid frågar oss kvinnor/mammor var allting är?? Är vi tankeläsare som vet var allt finns eller?

• Dallas

Ha en fortsatt härlig kväll!!!!! Hej hopp!

• Yllo

Apropå jobbet.. Jag har en arbetsuppgift som är återkommande varje vecka (egentligen är det 2 moment) Jag beställer saker åt en av mina kollegor och dagen efter ska saken skickas tillbaka.... Varje vecka kommer hon inrusandes i mitt rum och frågar samma sak "Du beställer väl XX?" och dagen efter samma sak.. hon kommer inrusandes och frågar "Du beställer väl hämtningen??" *suck*

• Yllo

Ni med! Nu är det tv:n som gäller och sedan sängen!

• Telemarkgrrl

Fniss, jag är ett sånt kontrollfreak så jag håller koll på allt hemma, jag kan liksom inte låta bli att veta var maken har lagt sina nycklar och glasögon. :)

Jag har upptäckt ett nytt tanttecken hos mig själv idag. Jag har börjat titta på väderprognosen heligt varje dag! Jag som alltid har suckat när min mamma har tjatat om att inte missa vädret på Rapport och sagt till henne att man lär ju märka hur vädret blir. :o

• zukigirl

Dallas:
    Jag är lessen men jag har dessa trevliga sniglar själv så jag behöver inte några från dig. Mitt dagliga nöje är att spetsa dessa utomordentligt vidriga kräk med en lång spik. Nästa år ska jag inhägna hela tomten och köpa två blå-ankor!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!