• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • pudan

Dallas.........ja, gärna - en grön eller brun skulle sitta fint tror jag - den får gärna vara litet för stor och ha dålig resår, i synnerhet vid benen, så att den inte sitter för hårt och klämmer på mina åderbråck Den ska oxå ha en rejäl kupa till taxöronen. Kolla det genom att lägga den ner - om den då ser ut att innehålla rejäla tuttar är kupan lagom stor / hård /stödjande.....

Tännkte bara varna för ett utslyktsmål i Köpenhamn som inte passar sig för oss mogna damer - det Erotiska Museet. Det är fullt av syndiga saker och alldeles fruktansvärt. Det är inte så stort men synden frodas ordentligt (eller gjorde i alla fall för en 4-5 år sen har jag hört...)Absolut inget för oss anständiga tanter att beblanda oss med!

• Kristina07

Kolla här då.

www.vuxenpoang.com/

Enligt denna är jag 46.8 år...
    (Jag är 35 men erkänner bara 27 av de åren...)

Fast de frågade mer om bilar än rullatorer.

• pudan

Gjorde vuxentestet och fick ålder till 38. Jag är 40 så jag är helt nöjd

• zukigirl

hehehe... jag är 36,6 enligt testet! I verkliga livet är jag dock 38 snart 39. Så jag är nöjd jag med!

• Kristina07

Hur kan ni bli så unga?????
    eller *hur kan jag vara så tantig*?

Hur, barn och bil... det blir ju några poäng förstås.

Kollade fjortispoäng också och det var ju inte många.

• Kristina07

Stödstrumpor är en annan kanonuppfinning fast de klämmer så på benen att jag brukar hasa ner dem till fotknölarna.

Tror ni de gör nytta ändå?

• NollSju

Men jag då; jag fick 50,2 bast!!!! Jag som bara är 36 år IRL (jaja, 37 om en månad då...). Ni är ju rena rama kidzen!!!!

• zukigirl

Kristina07 :
    hehehe... Jag är en rebell! Det är nog därför...*skrattar så jag nästan ramlar av stolen*

• Kristina07

Grrr....

livet är hårt men orättvist

(brukar jag säga till barnen)

• burken

Citronpannacotta: Jag har en variant, smalvariant, men det passar väl oss äldre som måste tänka på figuren?

Koka upp 5 vanlijlättyogurt, 1/2 dl citronsaft, (du får nog smaka dig fram, det låter lite mycket för mig, släng i lite rivet skal oxå vetja förresten) och 1/2 socker.

Sedan skall det vara 3 gelatinblad som man skall blanda i på tradionellt sätt, men det har jag inte vågat mig på så jag brukar använda mig av dr Oetker gelatinpulver, bara att strö och röra samtidigt. Men det måste vara det märket, provade med ett annat och det vart inte så bra.

Har inte provat att göra med citron just utan brukar nog bara göra på vanlij men det borde funka med citron i oxå antar jag.

Mums för tårta! (Jag har många många många kokböcker om det är någon som behöver tips eller byta ut några av de 7 kakorna på kafferepet)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!