• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • pudan

Att chefa..hm det är livat det!!

Eftersom jag jobbar i ett nätverk med två andra konsultet och vi alla har egna företag får jag mest chefa över mig själv - nog så svårt ibland! Jag älskar mitt jobb och mina kollegor är super men ibland kryper latmasken verkligen fram...Nåja, det gäller att hålla sin ifrån den goa soffan på övervåningen och dyka rätt ut i köket till dammtrasan och bakbordet när man kommer hem så att man får nåt gjort!

• Yllo

Pudan - Du ska ju göra gammaldags välling med mjöl, inte köpa färdig frukostvälling

Vilken snäll man du har!! Själv har jag rätt så små, men min man brukar säga att det bara är en fördel med tanke på gravitationen Undrar vad han menar med det.. börjar dom redan hänga som taxöron?? *kikar försiktigt ner i urringningen*

Zuki - Här är en till som är ledbruten i kroppen idag.. och ändå har jag inte rivit några väggar än. Däremot har jag ju reumatism så idag känner jag mig som 150 år och skulle helst ligga hemma på sängen med en bok och en godisskål inom räckhåll, men nej då.. man sitter på jobbet och håller på med en sak som sannolikt kommer att placera mig i en madrasserad cell snart *sliter mitt hår i förtvivlan, fast försöker undvika de icke grå stråna*

• burken

Tjenare tjejer! *vinkar lite nervöst*

Måste bara säga att eran lilla tråd är så superunderhållande att det finns inte! Får nog lov att vara med på ett hörn om det är ok?

tänk att köpa nya tuttar till svärmor. Det var något det! FAst det är klart, det är nog något som min blivand oxå skulle få för sig.

*vinkevink, vi ses*

• zukigirl

burken ;
    Finns ingen anledning att vara nervös här! Skriv in dig på listan bara!

• burken

Listan?

ja just det ja,, får leta i inläggen, återkommer

• zukigirl

baaahhh... Jag blir så trött på detta vädret!! Ska det inte bli soligt o varmt någon gång eller!!?? Fast å andra sidan... Om det är dåligt väder nu så kanske det är fantastisk Brittsommar i september... Det vore ju inte fel! Vad hittar ni på annars då flickor?

• burken

Namn här/ålder= Burken
    ålder/man= 35 // 28
    år tillsammans= 6 år
    antal barn= 0
    antal djur= alldeles för många dammråttor

• burken

Jag röstar på brittsommar just i år, vi gifter oss ju i början på september!! Men regn börjar änna bli lite väl tjötigt va? Och inte kan man spendera hela dagarna på stan och shoppa när man har ett stundande bröllop på gång. Nä ner med pengarna i spargrisen

• pudan

Ja, det är verkligen såååååååå tröstlöst med detta eviga regnande....Vi har takfönster i sovrummet så det hamrar bra på det på nätterna = ingen sömn för mig

Har prexis börjat ett nytt projekt om den norska off-shore branschen och söker efter så mycket info om den som möjligt - nån som vet nån bra länk för detta?

Längtar till lunch; ska till favoritstället i stan och käka deras underbara kycklingsallad ...GOTT!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!