• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Hihihihi.. Jag är tydligen 43,2 år Dags att ändra livsstil eller köpa den där rollatorn jag kikat på??

• zukigirl

Att jag blev yngre berodde nog på att jag fyllde i att jag ville åka till Hultsfred!!

• pudan

Zukigirl......

Hultsfred ja, det blev aldrig av när jag var yngre och mindre vacker Kanske skulle vi samla ett gäng äldre, vackrare damer och åka nästa gång? Liiiiitet svårt kan det bli med rullatorerna i lervällingen dock. Litet trångt och bökigt med alla underklänningar och knälånga underbyxor som måste hållas upp / ner i bajamajorna kansek men vi kan ju träna innan

• Telemarkgrrl

OHG, jag tror inte att jag får vara med här längre. Jag blev 21,8 år gammal enligt testet. Där ser man vad avsaknaden av barn, bil och Ica-kort gör. :D

• zukigirl

Telemarkgrrl :
    Nä såna snorungar kan vi ju inte ha här i denna tråden!!!

• Yllo

burken - Jag har också massor med kokböcker och 7 sorters kakor Gillar att baka allt utom bullar! Har även gått några kurser i tårtdekoration så nu är det extra kul att göra tårtor

Kristina07 - Stödstrumpor är verkligen en superuppfinning! Fast man måste nog vara försiktig att man inte får ett par som är för små.. När jag opererades en gång som tvingade dom på mig ett par som var alldeles för små! När jag vaknade ur narkosen så kände jag inte längre fötterna och det fanns inte en chans att få dom där rackarna av mig så till slut var personalen tvugna att klippa upp dom och då hade nästan blodcirkulationen i fötterna stannat Tog flera timmar innan jag kunde gå ordentligt och ens ha känsel i mina stackars fossingar..

Nu verkar det äntligen klarna upp här hos mig och snart är arbetsdagen slut också

• Yllo

Fyllde i på nytt och valde svar som jag tror att jag skulle ha svarat när jag var 18, singel och bodde hemma hos föräldrarna... Fick då åldern 13,7 år Undrar vad som gått "snett" sedan dess

• Ester W

Jag var 37 enligt vuxentestet, synd jag som bara är 32...

• Yllo

Så där.. nu har jag bakat min första våningstårta Blev jättesöt faktiskt, men i morse när jag plockade ut den ur kylskåpet så såg jag att den börjat rasa så nu är den inte lika fin som den var då *snyft* Med andra ord är det nog så att trots att man är gamal och vet allt så vet man nog inte allt ändå.. men det skulle jag ALDRIG erkänna för barnen! Då skulle dom få vatten på sina kvarna kan jag lova

Apropå det där vuxentestet... Min rumskompis här på jobbet gjorde det och enligt testresultatet skall hon var 50,8 år och hon är 60,5 år Kan lova att hon blev superglad och bara kvittrade resten av dagen

• zukigirl

Yllo:
    Hade den börjat rasa? Trots att du hade stöttat upp efter alla konstens regler? Nä sånt ska man aldrig erkänna!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!