• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • burken

Hyacint är ju den härligt galna kvinnan som bor i England med en gubbe, och det viktigast i världen för henne är att alla tror att hon är perfekt och har massor av pengar... hon är för jävla rolig faktiskt!!

• zukigirl

Jepp... Skenet bedrar heter serien. Underbara Hyacinth!! Jag garvar runt varje gång jag ser henne....

• burken

MMM ser henne framför mig när hon svarar i telefonen Det var dock längesedan man såg henne nu, vilken kanal?

*confession time* annars är jag helt förtrollad av våra bästa år.,,, äta frukost och zappa till alla dessa hemskheter som finns i en och samma stad..

• Yllo

Ahhhhhh.... nu trillade poletten ner!! Hur hade jag kunnat glömma henne Jag älskade den serien! Hon är ju bara för helt underbar alltså! Utsökt klädsmak och utsökta maneèr

• zukigirl

Nu går den på 4+. Kanske på nån mer kanal? Jag ska def börja svara så.
    -zukigirls residens...

• Kaffemoster

Om ni fortfarande har en massa regn i Sverige, skicka gärna lite till North Carolina ... Vi har så snustorrt att mina kära Pellagoner ser riktigt ledsna ut .. för att inte tala om den gula gräsmattan ...
    Yllo, jag har provat att göra våningstårtor .. med varierande framgång :) .. Gör du våningar på varandra? eller har du pelare? Har du plattor emellan?

• zukigirl

Kaffemoster:
    Här finns hur mycket regn som helst! Önskar jag kunde skicka över lite till dig!

• Dallas

Hej flickor!
    Såg ni på Hyacinth igår???? Hon hade ju favvoutstyrseln på dig. Hon var för söt när hon trillat av båten och kom gående mad hatten bakochfram med vass i håret! Ja 4+ kl.22,55!

Nestorssonsresidens the lady of the house, låter enastående.

Kaffemoster
    Jag ska försöka putta regnet åt ditt håll, jag har fått mer än tillräckligt här nu!

Små gräl, sura miner och "vansinnesutbrott" kan man lätt skaffa sig.... Ta bara minigolf!!! Där blir vi lätt ovänner! Jag HATAR minigolf och brännboll. Mannen frågar så "rart": Ska vi åka och spela minigolf hjärtat.... Redan där känner jag att pulsen stiger obehärskat. Annars är kartläsning också en grej då man kan bli ovänner

• zukigirl

Dallas:
    Klart jag såg idolen Hyacinth! Jag tror oxå jag ska ha maritim buffé... Och naturligtvis så måste min blivande då ha sådana fina kläder som hennes make hade. Jag ska naturligtvis ha Hyacinth-kläderna!

• Dallas

Mmmmmm jag kan se min man framför mig i Richards sexiga marina look!! Maritim buffé är veckans höjdpunkt

Jag tror det har regnat in i datorn... det är en aning segt idag igen

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!