• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

hemligt, HA : Åhhhhh... *darr på rösten* vad fina ni var!! Vill se mer bilder Vilken vacker klänning du hade!

Dallas: Samma sak med mig.. jag ser hemsk och stel ut med kläder på.. så hur kan fotografen få mig att se ut sexig utan kläder? Fast det skulle ju vara roligt om maken kunde sitta där på hemmet 90+ och visa upp albumet för dom anndra gubbarna

Snacka om att jag har träningsvärk i axeln i dag! Hållit på och spacklat och slipat väggar hela helgen (tack och lov att min pappa kom och hjälpte mig, annars skulle jag nog inte vara klar än). Målat har jag också gjort... i alla fall under fönstren där de nya fina elementen ska vara (d.v.s. så fort rörmokaren varit här och dragit de nya rören och satt upp de nya elementen ) Äntligen nästan klara med gästrummet i källaren. Datarummet är också nästan klart.. bara element och el som saknas än så länge, men det kommer snart... sedan kan vi tapetsera och flytta in möblerna på nytt Så fort den biten är klar så ska vi ta itu med vårt badrum. Har inget i dagens läge (fanns inget i huset när vi köpte det) så jag ser verkligen fram emot att få ett riktigt badrum och en riktig tvättstuga/klädvårdsrum så att jag kan få min magel fastskruvad i en bänkskiva.. Ja, jag är så gammal att jag vill ha lakanen manglade

• Dallas

hemligt,HA
    Så fina ni var!!!
    Jag får gåshud!!

• zukigirl

Yllo :
    hmmm... men du, allvarligt talat, finns det något goare än nymanglade lakan!!?? Såna som har hängt ute och torkat. Luktar så gott och känns så fräscht... Fast jag gillar inte kvaliteten riktigt på dagens lakan. Dom som min farmor hade var underbara! Lite tjockare och så skönt svala... *nostalgitripp* Undrar vad dom blandar in för material egentligen. Det är ju knappst ren bomull...

• zukigirl

I dagens lakan alltså... *s*

• Dallas

Idag har litegrann ont i håret.... men kan inte låta bli att titta in några minuter. Jag ska vila lite till och sen åka och käka pizza och dricka Cola!

• zukigirl

Dallas:
    jepp... pizza och cola är dundermedusin när man har växtvärk i håret!!!

• burken

Men vad gör man åt vita ögonrödor?

• Telemarkgrrl

Hemligt, HA - ååååh, vad underbart fina ni var!!!

• Yllo

zukigirl: Ja, inte vet jag vad dom har i dagens lakan... men det är ju rena sladdret när man tvättat dom en gång Nej tacka vet jag dom där ärvda lakanen från farmor och mormor Det var kvalité det

• zukigirl

Öhhhhh... Jag är liiiite smått chockad här... Solen skiner in genom mitt förnster!! Iofs ett skitigt förnster men vem bryr sig!!??

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!