• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Jag har en liten resväska med lite sexiga underkläder.. teddys, korsetter och sånt.. men varje gång jag sätter något av det på mig så säger maken åt mig att gå och byta till mina vanliga bommulstrosor och bh Han tycker att allt sånt där är avtändande och osexit? Han kan sträcka sig så långt att min favvobh med lite spets och någon liten strassdetalj är ok, men helst skulle han nog se mig i sådana där rejäla saker som min farmor hade

• burken

Blanda keso och rårivna morötter och spenat.

Varva med köttförssås och kesoröra. Superenkelt och görgött!

• Yllo

*sträcker mig fram och grabbar åt mig en näven kakor*
    Föresten Kristina... *tugar ur munnen* kostar det "bara" 1800 kr för 2 par trosor och 2 st bh:ar? Tycker det låter dyrt.. är det silke eller?

Undar varför så många tror att borgerlig vigsel = enkelt?? Visserligen var min brors vigsel väldigt enkel. Inte ens en lunch efteråt med oss absolut närmaste.. Men man kan väl göra en fin vigsel med vacker klänning, brudbukett, tiara och håruppsättning ändå? "Hemma på våran gata i stan" är dock borgerlig vigsel menat som något väldigt enkelt och skulle man komma på tanken att ha brudklänning, eller ens bukett då, så skulle man anses som någon väldigt konstig... *trycker in en ny handfull kakor i munnen*

• Kristina07

Yllo: glöm inte att jag fick strumpor med för det priset!!! Och i ärlighetens namn var det en BH och en så'n där nästan korsett m. strumpebandshållare.

Det var inte silke men de var jättefina.
    Men jag håller med om att det var dyrt.

Föresten är vi konstiga! Och trivs med det....

Min svärmor körde med "men vi är ju bara vanliga människor" när hon bråkade med min älskling i somras. Så uppenbraligen är vi inte vanliga. Men vem f*n vill vara vanlig???????

Nu letar jag recept på västerbottenost paj med cognac i.... ska ta med mig unga fröken öroninflamation och handla och gå på systemet.

• Liinda_e

jag brukar ha den dära creme fraichen med örter i min lasange.....

• burken

String går fetbort..

Mina underkläder för kvällen kostade skjortan, och KRistina jag slår dig med hästlänger..

Finns det fler kakor?

• a02270

burken- självklart *bjuder från påsen*

• Kaffemoster

Kakor .. mums ... Gott till mitt morgon kaffe! Sitter på jobbet och går igenom alla emails som mina kära kollegor runt om i världen skickat medans jag sussade ... Dom bara klagar och klagar ... buggar i våran mjukvara .. ?? Vi kallar dom flexibla möjligheter :D
    Min man gillar också rejäla underkläder i vit bomull .. fast skulle jag vara 25 kg smalare och 20 år yngre .. kanske det skulle låta annorlunda .. HAHA ..
    String trosa på en person med 25-30 kg övervikt .. urrrk ...
    Usch .. skulle nog inte ha ätit dom där kakorna .. Fast man borde ju inte gå upp i vikt av virtuella kakor ...

• Kaffemoster

Skulle också tillägga att här i USA använder dom Ricotta ost istället för vit sås. Funkar jättebra och ska då inte klassas som fusk .. utan mer som ... "Internationell Lasagne" ...

• a02270

kaffemoster- kakorna är nyttiga..;) det är ju choklad i. Man blir glad av choklad..*fnissar*

Och ja, det är solrosfrön, det är oxå nyttigt.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!