• burken

Hallå alla "gamlingar"!!

Tjenare tjejer! *vinkar lite nervöst*

Måste bara säga att eran lilla tråd är så superunderhållande att det finns inte! Får nog lov att vara med på ett hörn om det är ok?

tänk att köpa nya tuttar till svärmor. Det var något det! FAst det är klart, det är nog något som min blivand oxå skulle få för sig.

*vinkevink, vi ses*

• burken

Listan?

ja just det ja,, får leta i inläggen, återkommer

• burken

Namn här/ålder= Burken
    ålder/man= 35 // 28
    år tillsammans= 6 år
    antal barn= 0
    antal djur= alldeles för många dammråttor

• burken

Jag röstar på brittsommar just i år, vi gifter oss ju i början på september!! Men regn börjar änna bli lite väl tjötigt va? Och inte kan man spendera hela dagarna på stan och shoppa när man har ett stundande bröllop på gång. Nä ner med pengarna i spargrisen

• burken

Citronpannacotta: Jag har en variant, smalvariant, men det passar väl oss äldre som måste tänka på figuren?

Koka upp 5 vanlijlättyogurt, 1/2 dl citronsaft, (du får nog smaka dig fram, det låter lite mycket för mig, släng i lite rivet skal oxå vetja förresten) och 1/2 socker.

Sedan skall det vara 3 gelatinblad som man skall blanda i på tradionellt sätt, men det har jag inte vågat mig på så jag brukar använda mig av dr Oetker gelatinpulver, bara att strö och röra samtidigt. Men det måste vara det märket, provade med ett annat och det vart inte så bra.

Har inte provat att göra med citron just utan brukar nog bara göra på vanlij men det borde funka med citron i oxå antar jag.

Mums för tårta! (Jag har många många många kokböcker om det är någon som behöver tips eller byta ut några av de 7 kakorna på kafferepet)

• burken

Bråkade ni om pinnarna? Skulle vara skönt för lilla mig att veta att även andra bråkar om petitesser

• burken

Hyacint är ju den härligt galna kvinnan som bor i England med en gubbe, och det viktigast i världen för henne är att alla tror att hon är perfekt och har massor av pengar... hon är för jävla rolig faktiskt!!

• burken

MMM ser henne framför mig när hon svarar i telefonen Det var dock längesedan man såg henne nu, vilken kanal?

*confession time* annars är jag helt förtrollad av våra bästa år.,,, äta frukost och zappa till alla dessa hemskheter som finns i en och samma stad..

• burken

Oj oj oj! kartläsning: Kommer att utmana ödet rätt rejält på vår bröllopsresa. Skall bila genom Europa och ja jag vet att det är dumt * rycker på axlarna* Jag kan inte läsa karta och min M2B kan inte köra bil ... eller jag menar.. han kan inte göra 2 saker samtidigt, dvs tänka före och planera lite,, typ vart skall jag sedan efter denna korsningen, och lägga mig i rätt fil med en gång.. kan säga att det är många gånger vi har kört fel våran lilla stad just på grund av detta..

Regn det finns det massor av även hos oss, nästan så att man börjar tröttna på att peta navelludd. Men vi är vid gott mod, detta måste ju bara betyda sommar och sol senare i år, så där runt september eller så.

• burken

Annars såg jag på Västnytt igår igen.. (Det är nog nästan värre än att se på vädret eller?) Där var det en farbror som hade knepet för sniglarna. Han hade dragit plank runt hela trädgården och satt vajrar med 24 volt ström i så de dog.. jättemysiga bilder när snigeln försökte ta sig över och det gick inte så bra för den kan jag säga. Han hade någon site oxå om man ville bruksanvisning *skönt att ha 5 meter balkong, svårt för sniglarna att ta sig dit*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!